Familie weer veilig thuis

Turkije, Antalya

Familie is vanmorgen om half 4 thuis gekomen. Hun vlucht had geen vertraging door die computerproblemen maar omdat veel vliegtuigen problemen hadden door zeer slecht weer. Uiteindelijk konden ze allemaal vanuit Antalya starten. Jannick dus ook een 2 uur later maar hij kon tenminste naar huis. Er was veel vakantieverkeer op de weg dus dat ging ook niet soepel.
Helaas kon Jannick niet uitslapen want Sabrina was al weer vroeg op. Jannick kwam gezellig boven en Sabrina wilde in ons bed tv kijken ook goed. Kono was helemaal door het dolle. Toen ik haar vanmorgen vroeg even vluchtig uitliet zat ze voor de slaapkamerdeur van Jannick en kreeg ik hara niet mee. Het hoosde dus ze wilde ook niet naar buiten maar omdat ik bleef deed ze toch maar snel wat en vluchtte weer naar binnen. Bij ieder die boven kwam ging ze uit haar dak. Eerst kwam sabrina, gevolgd door Jannick en nog wat later was Theresa er ook al. Tja de kinderen sliepen in de auto.
Nog wat later kwam Meli ook boven. Ik kreeg magneetjes eentje met hen erop in het aquarium en eentje van Antalya. Ze hebben ook nog Turks geld over dat krijgen wij ook want wij gaan nog. Ze hebben in Turkije een foto reortage laten maken . Zeer proffesioneel en heel erg mooi en bijzonder. Ze hebben een album laten maken ongelooflijk mooi van hen als gezin. Dan hebben ze nog een stick met ik geloof 800 fotos en een filmpje. Ik heb genoten want Jannick had de stick in de tv gestoken. Zo echt familie zo echt gezin samen. Jannick had ondertussen boodschappen gedaan. Meli ging pizza maken . Wij zijn even helemaal kinder en hondloos.
Eind van de middag nog even broodpakketten ophalen bij de Spar.
Het is vandaag voor het eerst een niet zo hete dag maar wel lekker. Helaas regent en regent en regent het. Voor de natuur goed.
Ik ben blij dat ze allemaal weer gezond en veilig zijn thuis gekomen. Ik ben pas in slaap gevallen toen Jannick zich vanuit Munchen melde. Ik heb ze niet thuis horen komen en Kono ook niet.

Heerlijk he als iedereen weer veilig thuis is gekomen.

Liduina 2024-07-20 18:19:23

Zoals jij dit omschrijft “als familie en als gezin” is wat ik al die tijd al zie op de foto’s. Zo fijn! 🥰