We vervelen ons niet

Oostenrijk, Kleinsölk

Vandaag Dan heeft Jan alles naar beneden gesjouwd en de auto is propvol. Ingrid kwam met Theresa koffie drinken. bewolkt maar wel nog altijd warm weer.
Dan samen naar Aich en alles daar af gegeven . Dan zijn we over Ramsau naar Salzburg gereden. Een heel erg mooie route door de bergen.
Bij Ikea gaan kijken want is rond deze tijd uitverkoop. Dan kan je het treffen wat keukenapparatuur aan gaat. Daar aangekomen was het middaguur aangebroken dus eerst wat gaan eten. Ze hadden een echt scherpe aanbieding maar die was uitverkocht.
Ik wilde een koelkast maar inbouw was de koelkast 120 euro duurder dan een echt grote koelkast We gingen voor de grote koelkast met ook nog 3 vriesladen er onder.
We hebben ook nog een nieuwe klok gekocht. Die in de huiskamer deed het niet meer dan die van de keuken daar gehangen maar dan mis ik een klok in de keuken.
Ik vond er eentje naar mijn zin passend bij het zwarte keukenrek boven de houtoven.
Blijkt het bij thuiskomst niet alleen een klok te zijn maar ook een weegschaal. Bij ons hangt hij gewoon als klok.
Jan heeft de grote kast van de koelkast afgebroken. Alles naar beneden gebracht dan kan daar de grote koelkast staan. Alleen moeten we wachten op hulp want die krijgt Jan niet naar boven. Ondertussen avond en nog wat chillen op het balkon.