Dagje Liezen

Om 7 eruit en douchen aankleden ontbijten en wat je al zo doet in de morgen. Kono binnen gelaten die al aan het wachten was achter de deur.
Nadat ik dat allemaal gedaan had was het tijd om Kono uit te laten. Om half 10 op weg naar Liezen naar de uroloog van Jan.
We waren mooi op tijd maar we moesten best lang wachten. Alles was goed en over 5 weken weer. Jan heeft nog steeds zijn buikkatheter maar met een kraantje. Hij plast normaal en daarna leegt hij het restant wat bijna niets is. Geen vervelende zakken aan zijn been dat is al heel wat. In de Eli even bij Marchler gekeken en vond voor Jan 3 mooie T shirts in de uitverkoop voor 10 euro stuk zijn normaal 40 euro stuk. Bij de dames was er niks. Dan naar de ELI waar we eerst boven een ronde gemaakt hebben. Dan koffie drinken en daarna beneden een ronde gemaakt. Ik had bij Cecil 2 zomerbroeken en T shirts en een blouse in de uitverkoop. We hebben nog her en der inkopen gedaan. Voor ons allebei een joggingpak dat is fijn om in te reizen en fijn in de tijd dat de kachel nog niet aan is. Ik vond nog een zomerbroek, t shirts en een korte broek. Ik had niet echt meer iets nets voor warmer weer. Als we op vakantie gaan kan het nog 20 /21 graden daar zijn. Op de camping prima sportbroekjes en zo maar we zitten dan in hotels dus dan mag het wel wat netter. We gaan 15 dagen dus ook wel wat nodig. Nog snel broodjes gehaald en opgegeten . Met allebei een 1 1/2 liter fles met drinken. Een klein flesje 1,39 euro een 1 1/2 liter fles kostte 69 ct. Dat is toch raar.
We moesten wel naar huis want Ingrid zou de kinderen om 4 uur brengen. We waren mooi op tijd en Jannick was net voor ons thuis gekomen. Meli was nog onderweg. Omdat Jannick thuis was konden wij nog snel naar de Spar om wat te halen.
Om 5 ging Jannick Meli ophalen en kwamen de kinderen en Kono boven. Jannick en Meli gaan dan eerst de fotobox ophalen in Aigen en dan rijden ze naar Pruggern om het daar gelijk bij Bierfriedl neer te zetten. Morgen is de grote dag dan trouwen Carmen en Heinz.