Chaosdag

Niet zo lekker geslapen , ik was om 3 uur al wakker. toch gedommeld tot de wekker om 6 uur ging. Eerst Theresa wakker gemaakt en gezorgd dat ze weg kon gaan. Sabrina was ook om 6 al wakker. Dus die ook haar ontbijt gegeven. Dan ben ik gaan douchen en daarna ook Jan wakker gemaakt.
Kono had ik vannacht al binnen gelaten want als Jannick weg gaat komt ze naar boven. En ook haar eten gegeven.
Dan Jan gevraagd om Sabrina aan te kleden en ik een ronde met Kono. Dan half 9 de auto in op weg naar Liezen. Ik had een afspraak bij de HNO arts .Alles met de oren goed , uitgezogen en dat was nodig. Gelukkig dit keer niet druk dus snel klaar. Daar klaar belt Jannick of we een grote moker hebben want Heinz heeft er eentje nodig. Nou ik dacht van niet.
Jan was wandelen met Sabrina dus gebeld dat ik naar de auto ging. Daar waren ze al toen ik aan kwam. Nog even naar de Lidl en de Action dan richting Stainach om Theresa op te halen. Sabrina was aan het zeuren ze wilde bij de McD eten , ze wist ook al wat ze wilde kipnuggets met mayonaise. Ik zei haar we gaan niet naar de McD en morgen ook niet. We gaan pizza eten, nou dat wilde ze niet. Dan heb je gewoon pech want je krijgt het toch. Snel even de Landena in en daar kwam ik weer met veel naar buiten. Allemaal dingen die ze gisteren niet hadden. Theresa was al bij de auto toen ik naar buiten kwam. Jannick had mij al 2x in de winkel gebeld terwijl ik bij de kassa stond. Hij vroeg ben je met een half uurtje thuis en ik net aan denk ik. De monteur kwam al ipv einde van de middag. We reden file van Liezen tot Stainach en daarna file tot Gröbming. Ze zijn overal aan de weg bezig. We rijden ons erf op en achter ons de A1 monteur. Dus een deel boodschappen mee naar boven en de monteur de weg gewezen. Theresa bleef bij de monteur en ze lag in een deuk want Jannick had een stekker verkeerd erin gedaan. Ze moest het ook gelijk Jannick een sms sturen. Monteur heeft het gelijk netjes vastgezet. Dan heb ik eindelijk tijd om op de wc te gaan staat Theresa te kloppen Oma jouw telefoon gaat. Dus Jannick terug gebeld en die was niet bereikbaar. Dan pizza bakken en ja hoor daar gaat de telefoon weer. Jannick moest wat zaken regelen en daar heeft hij vrijdag mijn hulp bij nodig. Ook allemaal geregeld. Dan krijg ik een machtiging en dan moet ik auto afmelden andere auto aanmelden kentekenplaten afhalen enz. Daarvoor moet ik naar Weissenbach bij Liezen. Dan brengt Meli vanavond de auto thuis en gaat dan morgenochtend met de auto van Heinz terug naar Hallein. Dan kan Jannick de auto leegmaken en opruimen.
Dan komt Theresa er staat een man van de gemeente voor de deur. Oma weer naar beneden en ja die man moest de watermeter uitlezen. En waar is de watermeter achter de deur waar een vracht hout tegen aan staat. Oma hout sjouwen tot de man een foto kon maken van de meter.
Weer de trappen naar boven en de rest van de pizzas gebakken. Oma is moe en het is pas kwart voor 2. Ik had eigenlijk gepland om vandaag het vakantiehuis aan kant te maken dat moet nu morgen maar. Want het weekend komt een deel van de familie er weer in.
Nu wachten tot Jannick thuis komt dan maak ik voor hem ook een pizza. Hij denkt tussen 3 en 4uur. Dan is hij toch weer 12 uur onderweg geweest.
Het werd uiteindelijk 4 uur en hij mag morgen uitslapen want dan moet hij om 4 uur beginnen.
Na de pizza nam hij de kinderen mee en de hond naar beneden . Dat slaapt hij op de bank met hond en 2 kinderen op en tegen hem aan.
Hij eet met ze en maakt ze bedklaar enz.
Ik zit een beetje te hangen in de stoel.