De lach krijgt niemand van mijn gezicht

Vanmorgen ging de wekker om 7 maar mijn afspraak is wat later dus ik kon nog een rondje tv kijken. Dan eruit en alle ochtenddingen gedaan.
Gisteravond kreeg ik een zeer goed bericht. Ik ben nooit zo van berichtjes lezen op mijn bnakrekening van de ING. Maar ik kreeg een dringend bevel om toch te lezen dus dat dan maar gedaan. Als ik dat had geweten had ik wel eerder gekeken. We hebben eigenlijk altijd een kredietrekening gehad en konden dan als we het nodig hadden geld daarvan gebruiken. Meerdere nieuwe autos enz. Ik had ooit wel iets meegekregen dat in Nederland de banken geen goede rente berekeningen gemaakt hadden en door de EU op de vingers zijn getikt en met terugwerkende kracht het aan de mensen moeten terug geven. Mijn ogen moesten echt een paar keer kijken want we zouden recht hebben op een bedrag van ruim 2700 Euro. Dus vanmiddag moet Jannick alles voor mij uitprinten dan kunnen we tekenen en het geld tegemoed zien. We hebben nog wat wensen die we nu in vervulling kunnen laten gaan. Hoe blij kunnen we zijn?
Ik hoorde woef en ja daar zat Kono voor de deur. Het is buiten donker en somber en het heeft geregend.
Nu eerst aan de koffie en ik geniet nog steeds. Dan ben ik Kono gaan uitlaten en het is best heel warm en vochtig.
Om half 11 ga ik op weg naar de PSN voor mijn gesprek.
Ik was op de heenweg naar de apotheek gegaan maar de recepten waren er niet. Ik had het gisteren al gedaan dus huisarts bellen. De assistente maakte haar excuses en zei dat ze achter liepen doordat gisteren hun eerste dag na hun vakantie was. Dus gevraagd of ze het met een uurtje kon doen.Ze kon het niet beloven. Na mijn gesprek kwam ik eerst Barbara tegen die ook naar de PSN ging. Even bijgekletst en ze was zeer ontroerd. Tja ze is alleen en haar broers en zussen hebben een gezin dus wordt zij geacht voor haar ouders te zorgen. dat doet ze dus elke dag 8 tot 10 uur. Dan naar de apotheek en ja het was er. Was ik eindelijk aan de beurt zegt de dame sorry ik ga naar achteren. Ben ik weer aan de beurt en ja hoor ook die dame ging naar achteren (etenstijd) Dan was ik weer aan de beurt gaat er een man voor zijn beurt. Tja die bleef hardnekkig de andere kant op kijken. Dan met een tas vol naar huis. Ondertussen zelfs zeer warm geworden. Maar het bleef zon tussen de wolken.
Thuis het middageten gemaakt en het ons laten smaken. Dan even Jannick gebeld en die hoopt rondom 15 uur thuis te zijn. Maar het kan zijn dat hij verplicht nog ergens 3 kwartier moet stoppen ivm de werktijden.
Ik nog een ronde met Kono gemaakt dus mijn stappen heb ik vandaag wel weer.
Jannick kwam pas tegen vijven en ging eten en naar bed. Kono weer met hem mee. Ik ook want Jannick zou het contract uitprinten van de bank. Ik het doorgelezen en met Jan overlegd en hij vond ook accepteren. Dat kon ik via mijn onlinebanking dus dat gedaan. De bevestiging gekregen dat ik binnen 30 dagen krijg. Dat wordt een nog fijnere vakantie voor ons in november.

Leuk hè z'n geluks momentje van de ING Gefeliciteerd er mee

Liduina 2024-08-20 19:29:53

Dat zijn leuke dingen ik gelijk ook mail lezen van de bank😀helaas