Arbeid rondom het huis

Vanmorgen wakker om 7 van de wekker en gelijk opgestaan. Ook Jan wakker gemaakt want die heeft veel tijd nodig. Nadat we beide overal mee klaar waren eerst naar Letmaier Bau om de grondboren met alles daarbij terug te brengen. Dan door naar Christine gereden. Nog koffie blijven drinken bij Christine en dan kwam Jan mij ophalen. Om terug Gröbming in te komen moesten we in de rij wachten want ze zijn met werkzaamheden nu bij de invaart van Gröbming aangekomen. Je moet nog langer wachten als je naar de volgende invaart wil rijden.
Thuisgekomen douchen en omkleden met de 32 graden vandaag geen overbodige luxe.
Middageten maken en met Jan gegeten. Niet heel veel meer gedaan behalve de voorbij komende dingen en de was.Buiten zijn ze hard aan het werk aan de zonwering en het is echt heel groot. Helaas zijn de gegeten betonnenpijlers niet op de juiste plaats. Ze hadden de maten doorgekregen maar die gene die dat gedaan had heeft er niet bij gezegd dat ze rekening met iets moesten houden en dat maakt 15 cm uit. Het staat voorlopig en dan moet Jannick later nog een keer nieuwe pijlers maken en dan denkt hij meer aan een graaf machine omdat hij ook niet diep genoeg kon komen. We zien wel komt tijd komt raad.
Ondertussen aardappels koken voor de tonijnsalade voor morgen. Ook alles wat er in moet al klaar.
Jan doet ondertussen de afvalbakken en de containers.

Jeetje, dat is slordig. Balen dat het werk voor niks is geweest

Annemarieke 2024-06-19 20:44:41

De zonwering is echt wel groot, maar toch ook nog mooie en strak geworden , ondanks de foute maten die ze er hadden opgegeven , ziet het er heel mooi en goed uit, dus Jannick je hebt het toch weer goed opgelost..