Familiebezoek

Oostenrijk, Kleinsölk

Maandag 12 augustus
We ware want de familie komt vandaag. Ik wilde nog een hoop beddengoed wassen en ik dacht tijd genoeg te hebben want vol verwachtingn op tijd op
ik dacht dat ze zouden overnachten en wist niet dat ze juist in de nacht gingen rijden. Dus pring en daar stonden ze al voor de deur. Ik helemaal blij want mijn zussie zie ik niet zo vaak. En Nance haar partner ook niet. Het was nog veel langer geleden dat ik Mike (zoon van Els) gezien heb. Mike en Nance zijn gaan slapen en Els bleef op.
In de avond wilde ik BBQen maar het betrok dus ik dacht dan maar met een wegwerp BBQtje op het balkon.Maar goed ook want het begon te plenzen. Mike was net even een ommetje gaan doen en die kwam verzopen terug.
Jannick heeft een shisha en ik heb het geprobeerd. Ik vond het niet onsmakelijk en d elucht ervan ook niet. Het was iets met kersen. (ja je bent nooit te oud om iets te proberen)
De eerste dag vloog om. Ik was verwend met allemaal lekkere Hollandse dingen en voor Jan zelfs 3 zakken met pepermuntjes die vindt hij zo lekker.

Dinsdag 13 augustus
Ze wilden vandaag graag naar het Europark in Salzburg , dus zijn we daar heen gegaan. Jan is thuis gebleven. Ik vond daar rose Converse in maatje 20 en die heb ik voor Theresa meegenomen. Ik vind het grappig dat de eerste schoentjes die ik voor Jannick kocht ook rose Converse waren. Verder ben ik netjes geweest en heb niets gekocht.
We waren daar ook op het terras wat gaan eten. Dat werd wat lawaaierig want de Harley Davidson Charity Tour kwam daar aan. Op de terug weg in Bisschofhofen wat inkopen gedaan bij de Lidl.
Nou dat hebben we achteraf geweten. Els begon en vond een euro. Dan inkopen gedaan en bij de kassa vraagt de dame aan mij hoeveel broodjes en ik zeg 10. Dan vraagt ze hoeveel appelflappen en ik tel Nance Els Mike Jan en mezelf dus 5. Zitten we in de auto zegt Els ineens ohh maar ik heb er 7 want ik heb ook voor Jannick en Ingrid meegenomen. Dus ze heeft ons crimineel gemaakt met haar proletarische inkopen. We hebben heel erg gelachen en zeggen steeds ja Els vindt Oostenrijk zo goedkoop. Voor straf is Mike geflitst op de terugweg. Dus het was een middagje wel.We hebben een leuke dag gehad en de dag vloog om.