Dag 3 paleis het Loo

Nederland, Apeldoorn

Vanmorgen rondom 6 wakker en zeer goed geslapen ondanks de warmte. Heerlijk ontbeten dus de dag goed begonnen.
Diane heeft ons meegenomen naar paleis het Loo . Ik was daar lang geleden maar er is veel veranderd. Het was vandaag prinsessendag dus alle kinderen komen als prinsjes en prinsesjes verkleed. Er zijn veel leuke dingen voor kinderen te doen. Ik heb persoonlijk genoten van alles . Het museum, de speciale tentoonstelling Bloom , de tuinen en de stallen. Je kan er best lang doorbrengen. Het was zeer de moeite waard. We hebben in de tuinen heerlijk in de schaduw onze boterhammen gegeten.
Ik moet zeggen ik was wel een beetje moe toen we thuis kwamen. Ik denk vooral door de warmte. Na mijn dipje ging het weer helemaal pico bello.
We hebben weer heerlijk warm gegeten en we worden behoorlijk vol gestopt. Zo gaan de dagen snel voorbij.

Ja mooi he ik ben daar in mei geweest maar hadden toen niet zulk mooi weer.

Liduina 2024-07-31 12:00:38

Prachtig daar! De tuinen en het paleis