Elke keer noodweer met enorme regenval

Turkije, Belek

Vanmorgen om half 9 wakker en toch een rondje tv. het was al 24 graden en de blauwe lucht doet vermoeden dat het weer zeer warm gaat worden.
Ik heb gisteravond tot laat fotos van de familie vanaf de 11e tot de 15e er opgezet.
Vanmorgen aangerommeld en een ronde met Kono. Dan middageten gemaakt en gegeten. Mijn koffie machine was stuk gegaan. Nou kan ik hem denk ik wel repareren maar dat heb ik al 2x en de machine heb ik dus al heel wat jaren. Dus besloten om nu een nieuwe aan te schaffen. Die kwam vandaag al aan. Ik ben weer voor een Delonghi gegaan. Het type machine wat ik had hebben ze niet meer. Ik wilde geen machine met alles zoals melk geintegreerd. Dus nu een machine waar ik wel een cappuchino mee kan maken maar geen Latte Ik heb er een aparte melkopschuimer bij dus kan ik Latte maken. Als ik het allemaal erop wilde hebben kostte het al snel 300 euro meer. Dus volop aan het experimenteren ermee. Ik heb Jannick nog wel nodig want ik snap niet alles.
.Maar de melkopschuimer doet het goed.
Wilde ik eind van de middag met Kono er op uit begon het te onweren. Dan ga ik dus niet naar buiten. Kono wilde er ook niet uit dus wachten tot de bui overdrijft.
Het klaarde weer op maar in de avond brak er noodweer uit. Het heeft ook vannacht geduurd. De enorme hoeveelheden water is niet normaal.

Zonder een goede kop koffie is het geen leven. 😜