Wat een dag

Vanmorgen ook weer uitgeslapen. Het is vast de tijd van het jaar . Ik werd om 7 wakker van de wekker die heb ik uitgezet en tot 9 verder geslapen.
Ik heb het vast nodig. Zo waar schijnt de zon weer alsof er niets in de voorgaande dagen geweest is. Wel veel bewolking.
Ik heb weer tandartsen rondgebeld maar ik kan nergens terecht. Ik heb steeds weer pijn maar wil niet naar Schultes terug. Die heeft mij weggestuurd terwijl hij het zelf veroorzaakt heeft,Die wil alleen maar geld verdienen.
Gisteren klreeg ik een dreigbrief van het Finanzamt als we de papieren niet per direct afgeven dan boete van 150 Euro. Nou wilde ik laatst een afspraak maken en dan zegt dat mens maak maar een afspraak bij het AK. Tja dat gaat ook niet een twee drie. Maar nu kon ik wel een afspraak maken. Dus vrijdag om half 9 in Liezen zijn.
Het is van Jan maar die kan dat niet ook niet bij het finanzamt dus ik moet wel mee.
Zo komen mijn dagen ook om.
Vandaag staat het speelhuis op het programma, De dakbedekking is losgelaten. We halen de aanbouw weg want Sabrina speelt er niet in. Dan zet ik het keukentje met alle spullen te koop. We maken het speelhuis aan die kant wel dicht en een deel voor. Dan een deurtje maken en is het onder rondom dicht en kunnen de speelzaken daar opgeslagen worden.

Het werd uiteindelijk de aanbouw afbreken, Dan middageten maken en met Jan eten. Dan eerst naar de Caritas waar we alle speelzaken hebben afgegeven. Meli had ook 2 grote dozen vol. Het keukentje er ook bij gedaan met alle spullen. Ook de winkelspullen erbij gedaan. Dat was dus een afgeladen auto. Dan alle rotzooi naar de zijkant van het huis gebracht. Jan was niet echt tot nog iets te bewegen. Die wil de hele dag zitten. Hij verliest zo steeds meer kracht hij kan nog geen doodje hoog krijgen. Niet bewegen en alleen maar zitten is niet gezond. Het was vanmiddag zwaar bewolkt en af en toe een druppel.
Ik heb vandaag een lijst met tandartsen afgetelefoneerd maar ik kan nergens terecht. Eind van de middag begon mijn gezicht te zwellen en Jannick is gaan rondbellen. Ondertussen heel veel pijn en niets helpt. Ik ben dus nu al 2 maanden bezig en het ziet er naar uit dat nu alleen nog eruit halen helpt. Ik moet het zien vol te houden tot morgenochtend.
Dan staat ineens Theresa zo wat bloot bij ons met Oma ik kom douchen we hebben geen warm water. Tja geen zon en de pellets zijn zo wat op. Theresa weg komt Sabrina boven met Oma ik kom douchen. Jan begreep er niet veel aan en wilde haar pyama aan doen maar Jannick was er al en zij hem nee ze moet douchen. Die heeft Sabrina onder de douche gedaan. Normaal doe ik het wel maar bewegen doet enorm pijn en zeker niet voorover bukken.
Slik straks maar een slaaptablet ,