Dierentuin Salzburg

Oostenrijk, Kleinsölk

Een onrustige nacht met Theresa gehad. Ze heeft erg last van haar tandjes krijgen en ze had meermaals diarree.
Ze kwam om 12, 1 en dan om half 6 en half 7. De warmte zal er ook toe bijgedrage hebben. We gaan vandaag op naar de 40 graden Na het ontbijt zijn we met de auto van Ingrid naar Salzburg gereden. Het was best gezellig en we moesten al gelijk in het begin al erg lachen.We stonden bij een soort schapen ik geloof woudschapen of iets dergelijks. Dus leuk voor Theresa dachten we. Draait een schaap zich om en maakt een knetterhard zwaar geluid zodat niet alleen Theresa er van schrok. Ze had al snel door dat er dieren te zien waren al moet die wel echt zichtbaar zijn. Hoewel bij de apen zij naar aapjes keek die wij nog niet eens gezien hadden. Het is een kleine dierentuin en voor de prijs hoef je het niet te laten.Het kostte 10.20 voor volwassenen en kinderen tot 4 jaar vrij. Het was wel heel erg warm maar we probeerden onder de bomen te blijven. Jannick wist waar we heerlijk in de schaduw konden zitten. Daar konden we ook iets drinken. Voor Theresa helemaal leuk want er liepen daar Katta´s in vrijen. Ze kwamen heel dicht bij. Ze hadden daar Radler met allemaal wielrenners erop. Jan had er eentje met Jan erop. Ik heb voor het eerst varkens gezien die eruit zagen alsof ze zich verkleed als schapen hadden. Echt grappige dieren Wolzwijnen. Bij de bruine beren was een filmploeg. Ze kunnen goed zwemmen en zijn dan heel soepel en omdat ze eten hadden gekregen kwamen ze ook heel dichtbij. Dan weer terug naar huis. Theresa sliep de hele weg. Dan ik snel wat hamburgers op de grilplaat. Hamburgerbroodjes , komkommer en salade en curry augurken. Wat saus en klaar. Ingrid bracht een stuk worteltjestaart mee..
Samen delen heet dat. Kreeg ook nog een heel groot stuk salami dat hadden zij nog over. Dus ik zei maar je kan het ook invriezen maar dat was het juist het kwam uit de vriezer. Dus ik zei dan niet in zijn geheel invriezen maar in stukken. Dat weten ze dus nu.

Je schrijft steeds Theresa bedoel je niet Sabrina?

Erna 2024-07-02 17:19:49

Ja Erna ik denk dat je gelijk hebt, want Theresa zie ik nergens en die heeft al haar wisseltanden en kiezen al. Maar het is wel een leuke kleine dierentuin.