Een heerlijke dag

Vanmorgen wakker van de wekker om 7 en dan eerst een rondje tv en dan eruit. Ik ben naar de sportschool gelopen en heb een training gedaan. Het viel niet eens tegen.
Dan weer terug gelopen en Kono eten gegeven en zelf een douche en omkleden. Dan eindelijk aan mijn verdiende kop koffie. Nog even zitten en dan op weg voor een ronde met Kono. Jannick en Meli waren beide al vroeg weg . Meli rijdt weer voor IPC ze had deze week maar 1 dag Hallein dienst.
Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Met Jannick getelefoneerd en doorgegeven dat hij Kono boven moet ophalen want ik ben dan niet thuis.
Het was in de zon 35 graden maar normaal 29 wat ook niet normaal is. Er zijn delen van Oostenrijk waar het nog steeds 35 graden is.
Ik ga zaterdag met Jannick, Meli , Theresa naar de Airpower. De grootste vluchtshow van Europa. Er kwamen vandaag al vliegtuigen over en verwacht de komende dagen nog wel wat. Wij vertrekken om 6 uur in de morgen naar Zeltweg https://www.airpower.gv.at/
Im Jahr 2024, konkret am 06. und 7. September 2024, veranstaltet das Österreichische Bundesheer gemeinsam mit den Partnern Land Steiermark und Red Bull am Fliegerhorst Hinterstoisser in Zeltweg die AIRPOWER24. Die AIRPOWER24 wird aus einer militärischen Leistungsschau am Boden, sowie Vorführungen der österreichischen Luftstreitkräfte und internationaler militärischer Kunstflugstaffeln sowie den Flying Bulls und Teilnehmern aus dem Bereich der Zivilluftfahrt, einer statischen Schau ziviler Aussteller aus den Bereichen der Luftfahrtindustrie, Forschung und Lehre sowie einer umfangreichen Rahmenveranstaltung am Flugplatzgelände inklusive dem Militärluftfahrtmuseum bestehen.

Die Teilnahme an der AIRPOWER24 ist für die Besucherinnen und Besucher auch 2024 kostenlos.
Wir empfehlen unseren Gästen, zur AIRPOWER24 jedenfalls einen Gehörschutz (Gehörschutzpfropfen) sowie je nach Witterungslage einen Nässe- und/oder Sonnenschutz mitzunehmen. Gehörschutzpfropfen können auch bei der Veranstaltung erworben werden.

Om half 3 kwam Christine mij ophalen en gingen we naar het Tanzcafe in Öblarn. Er waren weinig mensen maar het was reuze gezellig. De ouders van Barbara waren er ook voor hen vlakbij huis. Christine heeft mij ook weer thuis gebracht.
Dan was het tijd om mijn broodpakket op te halen dus met Jan op weg. Thuis gekomen was Kono ook opgehaald.

Ik heb mezelf een cadeau gegeven voor mijn 70. verjaardag op 8 december. Ik ga 5 december naar een Seerconcert in Grafenegg. Niet in de buurt dus ik overnacht daar met Jan. De laatste concerten waren allemaal vol maar er was 1 kaartje te koop maar ja wel in Grafenegg dus. Afgelopen weekend was het laatste open air concert. Dus ik kan toch nog naar hun afscheids tournee. IK heb ook nog een plaats vooraan 5. rij in het midden. Soms moet je heel veel geluk hebben.

Vandaag ook nog een fotoalbum gemaakt 1991,92 en 93 en besteld. Gelijk de volgende ook gemaakt dus die staat klaar om te bestellen. dat wordt dan 93 en 1994.

Dat doe je goed, Nicolette! Een mooi kado!

Annemarieke 2024-09-06 10:16:18

Ik hoop dat jullie morgen beter weer hebben dan de mensen vandaag. Leuk om de Live stream te bekijken.