Feldkirchen en Ossiachersee

Oostenrijk, Ossiach

Vanmorgen tegen 8 eruit gegaan, het werd al behoorlijk warm. Kinderen waren al wakker en volop aan het kakelen. Dan alles naar buiten en ontbijten wat een heerlijk begin van de dag. We besloten om naar Feldkirchen te gaan wat inkopen en Theresa wilde nog naar wat winkels en ook dat gedaan. Ik had vorig jaar hele leuke minibh tjes gekocht voor haar en die werden wat klein dus ik zei haar kon ik geloof dat hier die winkel nog wel is maar helaas ook niet meer. Maar bij een andere winkel vonden we echte bh tjes in 65 A en eentje in een B cup die ook goed zat. Dus nu had ze er weer 3 bij elkaar gevonden. Bij de drogist vond ze wat dingen die ze graag wilde en bij de Action een toilettas want die had ze ook niet bij Papa. Ze had genoeg cash geld in haar portemonnee dus ze hoefde haar bankkonto niet aan te spreken. Ze had geld van Oma Kathi gekregen en tegenwoordig is ze zo wijs dat ze dat in haar eigen portemonnee steekt ipv in die van haar moeder. Ze zei vol trots ik heb meer dan mijn moeder (borsten) De BH s laat ze bij Papa zoals ook de andere dingen die ze koopt. Ze laat ook haar pods daar want Ingrid had ze al een keer afgepakt en gezegd dat die van haar waren. Bij Ingrid krijgt ze ook nog steeds geen BH tjes maar nog steeds van die platte bovenstukjes .
Ze wordt al een aardige jonge vrouw waar niks aan mis is of is aan te merken. Met alles erop en eraan.
Terug thuis het gas BBQ tje aan en het vlees erop gedaan. We hadden ananas , salade, aardappelsalade, sauzen en heerlijk stokbrood.
Dus goed eggeten en ik had navraag gedaan wat we hebben een soort gastenkaart maar daar kon je niet mee gratis op de boot wel met de Kärntenkaart maar die is gelijk voor een hele week en is duur en dat maal 4. Dus geekken en ik kon een familiekaart kopen wat 12 euro goedkoper was dan losse kaarten . Dus ik had gekeken hoelaat de boot van Ossiach ging en dat zouden we net aan moeten redden. Het was zo heet veel te heet om in de volle zon het water in te gaan dus de boot leek ons allemaal heerlijk. Dus hop de auto in een stukje rijden naar het parkeerterrein en dan naar de boot. Ik had al gezegd we moeten doorstappen en we hebben zelfs het laatste stukje gerend want de boot kwam eraan. We hadden een heerlijke middag op de boot en we hebben ijs gegeten en wat gedronken. Het was een echt uitje en we hebben 3 1/2 uur gevaren, Alle plaatsen aan de Ossiachersee doet de boot aan . Het werd al een beetje schemering toen we terug kwamen. Nou hadden we een prachtig uitzicht over alles maar een gigantische camper vond het ook een mooi uitzicht en zette hem voor onze neus neer. Heel veel plaats en heel veel vrij zelfs ernaast waren plaatsen vrij maar het moest precies tegenover onze tent.
We hebben dan avondeten gedaan en buiten gezeten tot het wat klam werd. Sabrina lag om half acht en Theresa heeft nog wat bij ons gezeten en is toen in haar deel gaan lezen of wat dan ook gaan doen. Jan en ik hebben ons nog een Radler gegund. WE hoeven van Peter morgen niet vroeg eruit te zijn dus we kunnen nog zwemmen en Theresa gaan suppen als ze wil want ze mag de sup van Peter gebruiken. Dan gaan we na het middageten terug.
DE laatste 8 fotos heeft Theresa gemaakt.