Weer een drukke rommelige dag

Ik was zo waar 5 minuten voor de wekker wakker. Dat voelt in ieder geval beter dan wakker van de wekker. Dus om 6 eruit , Theresa gewekt en Sabrina kwam er ook gelijk uit. Dus eerst Theresa geholpen en dan was Sabrina aan de beurt. Dan zelf even douchen en aankleden. Een kop koffie gemaakt en Oma is weer terug in het leven.
Dan ga ik zo eerst een ronde met Kono en dan hoop ik dat Jan klaar is en kunnen we naar Prenten gaan. Dan daarna Theresa van school halen.
We waren mooi op tijd klaar in Prenten en konden zelfs even zitten. Dan op weg naar Stainach om Theresa op te halen en weer naar huis. Middageten maken en met zijn allen gegeten. Voor Jannick in de magnetron gezet. Tussendoor de was en de vaatwasser gedaan . Jannick kwam even na drieen. Zijn eten warm gemaakt.
Dan samen aan de papieren die ik morgen nodig heb met uitleg erbij. Ik kan hem bellen als iets niet duidelijk is of als ze nog iets willen. Dan in de middag koffers inpakken. Maar ik kon die van de kinderen niet vinden. Dus tegen Theresa gezegd alles klaarleggen dan vraag ik Papa straks. Jan was op de zolder en ik vroeg hem om de transformator van de koelbox die hij vorige week samen met slaapzakken en luchtpomp en nog wat dingen had opgeruimd bij de campingspullen. Alles was daar behalve de transformator.Hij wist niet waar hij het had gedaan op een gegeven moment zei hij in de la. Ja onder zijn bed waren eerst campingspullen maar die had hij vorige week boven gezet. Nog even gekeken en echt niet in de la. Uiteindelijk was de koffer van Sabrina wel op de zolder en ook eentje van Theresa maar er was er nog eentje beneden die had ze genomen. Dan is hij ik weet niet hoe lang boven en had ik nog mijn koffer niet. Jannick wilde graag koffie en na 4 pogingen en hij het zelf gehaald had had hij koffie. Dan voor de kinderen een avondboterham gemaakt en Jannick ging Kono uitlaten. Ook zijn auto leeghalen en ik had hem gevraagd om gelijk het autostoeltje bij ons erin te doen. . Dan zegt Jan dat is niet nodig dat kan ik zelf. De laatste keer reden we met het zitje in de kofferbak omdat hij hem niet in de auto vast kreeg. Ik wordt dan totaal kriegel omdat Jan dan zo eigenwijs is. Dan gaat de bel en ik uh naar beneden en o ja daar was de Hollandsnackexpress. De diepvries dozen maar in de grote vriezer van Jannick in de kelder gedaan. Dat ook even gemeld en dan zegt hij tegen Meli (hij was aan het bellen met haar) We kunnen het weekend lekker snacken.
Ik heb mijn koffer klaar , de koffer van Sabrina klaar en Theresa zegt dat ze ook klaar is. Jan zal wel weer met fluttasje voor dit en een fluttasje voor dat en zijn toilettas apart en ik wordt daar kriegel van doe alles in een grote tas of koffer- Het is meer lopen en regelmatig valt er wat en zijn we het kwijt.
Een tas met levensmiddelen normaal doe ik dat niet maar ik ga daar niet alles kopen voor alleen een weekend.
Het water van de Ossiachersee is 29 graden en de temperaturen zijn er 32 graden en zaterdag/zondag waarschijnlijk nog warmer.
We gaan het weekend gewoon aan het water doorbrengen en verder niets. Niet om 6 uur opstaan .
Ik ben totaal uitgeblust het was vandaag toch weer 30 graden en het is zo vochtig.

Gezellige vakantie. 👋 🌞

Anja 2024-08-29 20:46:13

Prettig weekend samen gewenst

Christina 2024-08-30 02:17:08

Prettig weekend, geniet ervan. Z'n meevallertje verdienen jullie wel.