Zondag

Vanmorgen pas om 8 uur wakker. Gelijk opgestaan en ik heb broodgebakken en ik heb krompouzen gemaakt of hoe die dingen ook heten. De kruising van een croissant en een tompouce. Dan even een berichtje gestuurd naar Jannick dat ze kunnen ontbijten als ze wilden. Dus Jannick kwam met de meiden want Meli ligt nog op apegapen.
Gezellig gegeten en bij kletsen. Daarna gingen ze weer en heb ik even de keuken opgeruimd en de vaatwasser ingeruimd en aangezet.
De dag weer goed en gezellig begonnen.
Theresa baalt want ipv nog 2 weken vrij moet ze vanaf morgen elke dag naar de mathe cursus. De kinderen blijven nog een weekje.
Ik zit nu naar Paul de Leeuw te kijken dat is lachen. Daarna ga ik douchen en aankleden en de bedden afhalen. Dan begin ik met de eerste was.
https://youtu.be/pZTvaaZo5Y8 filmpje van gisteren
De kinderen en Kono kwamen weer boven. Jannick moest de fotobox afbouwen en weer terug brengen. Meli was werken.
Ik had voor Jan en mij eten gepland dus ik moest even wat zoeken voor de meiden. Met een wortelsoepje en tonijnmaccaronie moest dat kunnen.
Dan samen gegeten.
Sabrina wilde iets met kinderen en dansen en een dvd. Nadenken en dan kwam Theresa op het idee kinderen voor kinderen. maar die was niet in de lade maar dan kwam Theresa ermee boven die was bij haar dvd´s. Sabrina zingt en danst en dan lesst ze de dvd en vraagt dit is nummer 10 he. Ik lezen en ja ze had gelijk. Dan leest ze het toch de Nederlandse tekst. Jannick kwam thuis en nam ze allemaal weer mee.
Eind van de middag had ik alle drie de wassen klaar en in de kast. Het was vandaag somber weer maar wel met 25 graden. Gelukkig een stuk minder dan gisteren. Jannick had gisteravond gebeld dat Jan hem niet hoefde halen. Hij dronk niet want het smaakte hem niet . Dus konden wij ons bed in. Ik heb 3 afleveringen van Maxima gezien en vanavond worden er weer 3 uitgezonden. Ik kijk in bed want ik moet morgen om 6 eruit voor Theresa. Jannick heeft net uitgezocht hoe laat er een bus gaat want de Schulerbusse gaan nog niet. Ook gelijk gekeken hoe laat ze terug kan met een bus. Ze heeft van 8 tot 12 school en de bus gaat 12.50 weer terug. Sabrina is ook bij ons en hoeft niets. Meli moet de hele week naar Hallein door de vakanties van collegaas. Jannick moet weer lang werken ook door problemen met personeel.

Jullie draaien ook dubbele diensten 😁nog steeds niet met pensioen