Maandaggevoel maar het is toch echt bijna weekend.

Vanmorgen wakker van de wekker om 7 maar ik kon er niet uit komen dus eerst een half uurtje wakker worden bij de tv en ontbijt. Dan aankleden om naar de sportschool te gaan. Kono had haar weg al naar boven gevonden en de deur geopend. Meli ging om 6 en Jannick ergens vannacht.
Naar de sportschool gelopen en een training op 90 % gedaan. Ik was al zo lang niet gegaan dan weer wat rustiger beginnen.
Dan naar huis terug gelopen. In de Schulestrasse staat een perenboom en er valt altijd veel fruit uit op de stoep. Op een stuk zaten al meer dan honderden wespen en dan lag er nog veel meer en door de regen ook naar de straat dus je moet echt flink erom heen om niet gestoken te worden. We hebben extreem veel wespen. Ik heb de een nog niet gemept of de volgende is er al.
Thuis eerst een kop koffie en dan douchen en omkleden. Dan met Kono gaan wandelen. Daarna ben ik eerst even in de stoel gezakt. Het is al in de vroege morgen heet om 8 was het al 20 graden. Dan stijgt het zeer snel aan.
Dan maar eens bedenken wat we gaan eten , ik heb al een idee want ik heb nog braadworstjes van gisteren over lekker met rucola stamppot.
Dat werd het dan ook en het samen met Jan laten smaken. Later in de middag nog wat churros gegeten.
Ik zat iets te kijken en daar ging de deurbel. Kono in alle staten en ik kreeg haar niet tot bedaren ze wilde dat ik naar beneden ging. Dat deed ik niet toen ging ze heel zielig jankend achter de deur liggen. dan daarna in haar mand en met zulke zielige ogen. Dan wat later kwam Meli thuis en het huis was te klein. Meli bracht een blad eieren mee. En nam Kono mee. Jannick is nog onderweg.
Voor ons is het weekend ook weer begonnen.
Annemarieke van harte gefeliciteerd , ik hoop je had een fijne dag en ik wens je een fijn weekend -
Ik had vandaag zo´n maandaggevoel en nu is het toch echt weer weekend.
Het waait nu heel hard en af en toe donderklappen nog steeds lekker alles open dan kan de warmte er uit waaien.

Annemarieke van harte gefeliciteerd en gezellige dage gewenst

Christina 2024-08-17 02:35:19

Dank jullie wel! Ik heb zeker een hele gezellige dag gehad. 💋