Märia Himmelfahrt

Gisteravönd ging het noodweer vol los. We hadden geen tv en internet dus ook maar alvast kaarsjes aangestoken. Een Radler erbij en een zak verkeerde smaak meegenomen chilichips. Je moet toch wat.

Vanmorgen om kwart voor 7 kwam Sabrina en Kono , ik was gelukkig wakker. Ze ging in bed tv kijken en ik mij nog even omgedraaid. Maar dan toch om 8 eruit gegaan.
Jannick was om 3 weg en Meli is om 6 weggegaan samen met Theresa om te werken. Theresa vindt het gezellig om mee te gaan.
Het is niet koud met 20 graden en dikke mist dat zeker gaat opklaren en dan is de hitte weer daar.
Om half 11 kwam de zon door en ja dus heel snel heet en ook nog eens vochtig. Meli en Theresa waren tegen 11 thuis maar Meli moet later de melk nog uitrijden. Het ligt eraan wanneer de melk uitgeleverd wordt. Als alles goed gaat zijn ze beide morgen vrij.
De kinderen gaan vanavond naar huis en Theresa is zo bang om naar huis te gaan. Ingrid laat niets van zich horen en ze heeft zeer zeker de papieren van de rechtbank gekregen. We hebben Theresa allemaal gezegd dat als Ingrid op haar los gaat ook verbaal dat ze moet bellen dan wordt ze gehaald en als ze niet kan bellen gewoon naar buiten gaan en dan bellen.
Met Jan de restanten van gisteren gegeten dat was geen straf. Even beneden gaan vragen of Meli al weg moet.
Meli gaat pas uitrijden als Jannick weer thuis is. Ze knuffelt met Theresa en Sabrina is met haar nieuwe educatie op de telefoon bezig. Als ze dan weggaat is Jannick er voor de kinderen (lees vooral Theresa) Theresa moet nog enige tijd door de zure appel heen bijten maar het is hard voor haar.
We halen met gemak de 30 graden weer. Af en toe drijven er nu wat wolken voorbij en er wordt weer noodweer voor hier opgegeven.
Het heeft geregend maar het echt slechte weer kwam niet bij ons.

Donderdag
Märia Himmelfahrt
Een vrije dag hier in Oostenrijk. Ik was om 7 uur wakker en een beetje Netflix kijken want normaal programma is er niet op deze dag.
Meli moet vandaag de melk uitrijden want die kwam gisteren laat. Ik denk dat ze het samen met Jannick doet.
Nog steeds niets van Ingrid. We kunnen ons niet voorstellen dat ze nog geen bericht gekregen heeft. Dus we wachten maar af.
Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Later op de middag nog Churros gemaakt .
Eind van de middag en avond genoten van kaasjes, crackers en heerlijke olijven knoflookchips. Soms moet je je zelf wat gunnen
Verder de dag in volle rust doorgebracht , lekker tv kijken en de voor de hand liggende dingen gedaan.