Nog steeds zeer heet

Vanmorgen om 7 wakker van de wekker en eerst een rondje ontbijt tv en dan eruit. De kinderen zouden vroeg komen 9 uur. Maar geen kind te zien die kwamen pas om kwart voor tien dan is het dus te laat om iets te gaan doen van de kaart want eind van de middag moet Sabrina naar fysiotherapie. Dus dan ben ik eerst samen met Theresa Kono gaan uitlaten en konden we even bijpraten. Ingrid wil dat ze naar de jeugdkapel gaat maar dat is dus op dezelfde tijd als taekwondo. Ook mag ze nog maar 1x naar de naschoolse opvang en Theresa ging 2x en doet dat graag. Daar kan ze met vriendinnen omgaan en huiswerk maken en begeleiding krijgen voor haar huiswerk. Zo wordt Theresa steeds meer beknot. Ze waren zo laat omdat Theresa moest opruimen , ze hadden het weekend Edith met haar 2 kinderen.
We hebben geen flauw idee hoe lang het gaat duren voor Theresa voor het gerecht mag komen. Het wachten duurt lang.
Ramon (zoon van Erna mijn zus) en Debra gaan trouwen. Ze doen dat 21 augustus maar vieren het 31 augustus.
Theresa en Sabrina zitten in de keuken op de grond met alle Schleich paarden van Theresa. Heerlijk dat ze nu samen kunnen spelen.
Net Jannick gesproken die was om 4 vannacht begonnen en hoopt dat hij vroeg thuis komt. Maar het kan zo maar zijn dat hij nog een tour moet rijden. Maar hij was al een uur later omdat hij een lekke band gehad heeft. Dus hoopt hij dat hij dat het te laat is om nog een tour te maken.
Het is nu kwart over drie en de meiden zijn braaf en kijken nu tv/internet. Jannick denkt einde van de middag thuis te zijn. Hij had in Stainach weer een uur vertraging.
De lucht is nu helemaal dichtgetrokken en het wordt langzaam aan zwart. Nu maar hopen dat het niet al te slecht gaat worden.
We zagen net op tv dat Joost Klein niet voor het gerecht komt wegens gebrek aan bewijs. Dan hebben ze Nederland, Joost Klein en veel mensen benadeligt. Alle evenementen die werden afgezegd. Daar is veel geld omgegaan.
In Oostenrijk is Richard Lugner gestorven , hij is 91 geworden was een bekend en groot Baumeister en was net een paar weken getrouwd en zou in oktober in Wenen voor de kerk trouwen. Vooral bekend om zijn jonge vrouwen die allemaal een bijnaam hadden van Mausi tot Bienchen, er waren ook een Bambi en een Spätz. Ach ja voor geld staan ze zeker in de rij. Een ludiek mens is dood. Hij was voorvechter van ruimere openingstijden van de winkels, bezat meerdere winkelcentra.
Jannick kwam thuis en wilde ook wel wat eten dus nog een keer de keuken in dan samen aan tafel terwijl hij at. Dan ging hij even douchen en daarna zijn we samen met Sabrina naar de fysio. Dan ben ik met Jannick wat inkopen doen en dan weer Sabrina ophalen. Het hoosde en ondanks snel auto uit en naar binnen of andersom toch behoorlijk nat geworden. De druppels waren ook zo groot.
Thuisgekomen ben ik aan de massalakip begonnen voor de roti´s voor morgen. Jannick en de kinderen deden hun best aan de krentenbollen die ik meegenomen had uit Nederland.
Een hele grote pan vol want lekker veel saus waar je de roti in kan dopen. De boontjes en de gekookte eieren staan ook klaar, Om half acht kwam Meli thuis van haar werk. Dus iedereen naar beneden wat Jannick moet weer om 2 uur beginnen en die wil naar bed.

Ja, hoe apart is het dan de UBU vast houdt aan het feit dat hij terecht is gediskwalificeerd….