Weer super warme zonnige dagen

Vanmorgen om 8 wakker en een rondje tv en dan douchen aankleden en ontbijten. Jan slaapt nog .Er is een strak blauwe lucht, de zon schijnt wat willen we nog meer.
Het gras is buiten gemaaid. Heinz is hard bezig aan het bed voor Sabrina en wij wachten tot we mogen komen eten. Jan was ook opgestaan en zit met zijn telefoon .
Dan in de middag naar beneden , het was erg warm. Dan gegeten met Mel, Jannick , Jan en Heinz. Daarna gingen Heinz en Meli weer verder aan het werk. Jan en ik hebben alles van de BBQ opgeruimd en Jannick ging zijn E-bike weer ophalen. Gisteren bleek zijn fietscomputer stuk te zijn dus terug met de fiets gegaan en hij kon hem eind van de middag weer ophalen. Jan en ik waren nog even wat boodschapjes bij de Spar doen. Thuis bleek de slagroom bedorven die ik gekocht had dus weer terug gegaan.
Dan heb ik samen met Jan ijs gegeten.
Een heerlijke zaterdag weer voorbij.

Zondag 11 augustus
Vanmorgen wakker van het alarm om 9 uur. Dat was waarschijnlijk het zijn dat de mensen van de brandweer moeten komen opruimen. Er was een groot brandweerfeest met een enorme tent op het terrein voor de deur daar. Het duurde de hele dag en de kaarten voor de avond waren 30 euro. Ze hadden die Draufgänger als avond publiekstrekker. Er was een groot kinderdeel. Jannick zou eigenlijk kelneren maar omdat hij vandaag 2 touren moet rijden heeft hij afgezegd.
Een uurtje later kwam Jan ook tevoorschijn.
Snel de zonwering naar beneden gedaan en dan aan de koffie.
Middageten gemaakt en met Jan gegeten en later nog een lekker ijsje gemaakt voor ons beide. Ondertussen kwart voor 3 geworden. Nog steeds snikheet en binnen blijven is het beste wat je kan doen.
Ondertussen 20 uur en inderdaad nog steeds snikheet. Ik verheug me op Theresa en Sabrina die morgen komen.