Dag 8 Twenhaarsveld

Nederland, Apeldoorn

Goed geslapen en ook al was het laat geworden toch om half 8 wakker. De laatste dingen ingepakt. Het laatste ontbijtje bij Diane. We willen na het ontbijt gaan rijden. Het was iets meer dan een half uurtje en we vonden het makkelijk . Maar dan...........................................konden we het nummer niet vinden. Uiteindelijk naar de receptie gegaan en dan bleek dat we steeds wel op de goede weg waren maar niet de hoofdweg langs de receptie ingaan maar doorijden en helemaal rondom het park. En zie dan de auto op de dichtsbijzijnde parking gezet.. Het lukte met de digitale sleutel en dan de spullen heen en weer sjouwen van de parking naar het huisje. Je mocht willen dat je zo in een huisje komt want ja de koelkast is echt vol. Wij hebben eerst maar onze sauzijsenbroodjes en zalmslaatjes die we voor onderweg naar huis hadden meegenomen opgegeten.-Er was een welkomsbrief/tekening.
De was opgehangen die ik bij Diane had gewassen. Wij slapen maar boven want ik heb 1 persoonslakens. Dus de bedden opgemaakt. Jan is een doosje van zijn pillendoos kwijt. Ik vraag er meerdere keren om en dan komt hier een doosje vandaan en daar de rest en dan nog eentje te weinig. Hij ruimt zijn spullen niet op. Dan met de medicijnen die ik had meegenomen voor hem de extra dagen uitgezet. Kom er aardig mee uit. Maar goed dat ik extra had meegenomen. Ik heb voor mezelf meer dan genoeg meegenomen . De deur open gezet en even bijkomen. Het is half 1 dus we hebben de tijd aan ons zelf. We zijn op Landal Twenhaarsveld in Holten. Het is heerlijk stil en rustig.
Het is warm maar best uit te houden , er begint nu zelfs af en toe wat zon door het wolkendek te vallen.
Een van de eerste dingen die ik gedaan heb is op mijn gemak op de wc zitten. Ik heb er toch moeite mee als ik ergens anders ben maar hier ben ik op mezelf.
We snappen niks van de tv hier zenders lukt nog maar we krijgen geen geluid eruit.
Dan een wandeling samen met Jan gaan maken en kijken wat er zo al is.
Na een poosje er voor gaan zitten en zie ik snap hoe alles werkt. We hadden buiten gezeten maar kregen het koud. Binnen zitten maar nog steeds koud. Ik een kussen en een dekbed gepakt en heb een poos geslapen. Jan zit dan op de bank te slapen. Daarna waren we beide weer fit.
Dennis belde dus die heeft met zijn vader kunnen praten. Nu een poosje voor de tv hangen. Dit dagje rust hadden we even nodig