Dag 6 visite en Openluchtmuseum

Nederland, Apeldoorn

Vanmorgen weer vroeg opgestaan. Heerlijk ontbeten en altijd kletsen- Het is hiep hiep hoera voor Diane die officieel vandaag 70 is geworden. Dan was het wachten op Bianca die met Nina en Bo voorbij zouden komen. Dan kwamen ze en we konden heerlijk buiten zitten want nog steeds zonnig en warm. Ik herkende Nina gewoon niet. Nina is een mooie volwassen vrouw geworden. Ze gaat weer doorleren voor laborante. dat is gewoon knap. Bo is ook al een hele knul geworden. Zo leuk om ze weer eens te zien.
Na de koffie enz gingen ze weer op pad naar huis. Ze waren in Borger op vakantie geweest en kwamen op de terugweg naar huis voorbij.
Dan zijn Diane , Jan en ik naar het Openluchtmuseum gegaan. Daar hebben we weer heel wat afgetippeld en veel gezien.
Naar huis terug.
In de avond kwamen Jordy, Remco. Jamilla en Marley, Jazzy en Roxy voorbij. We konden nog steeds buiten zitten en dat hebben we toch tot half 12 gedaan. Dan ging de familie naar huis. Jan ging naar bed en ik heb met Diane nog tot geloof half 2 gezeten.