Zeer warm

Vanmorgen werd ik wakker van Jan die eruit ging . Het was vlak voor de wekker van 7 dus gelijk een rondje tv. Jan gevraagd om zijn urine te meten maar dan krijg ik zulke rare waarde waar ik niets mee kan. Hij leest het niet goed en schrijft dan op wat hij denkt. Dan opgestaan douchen en aankleden , ontbijten en klaar. De was aangezet , de vaatwasser afgevuld en aangezet. Dat ruimt op. Dan aan de koffie. Jannick belde of ik Kono wilde uitlaten en ja dus aan de wandel. Het is al behoorlijk heet en gaan met gemak over de 30 graden heen. De zonwering gelijk vanmorgen uit gedaan. Dan om half 12 begon Kono te piepen voor de deur dan geeft ze aan dat er iemand beneden is. Dus de deur open gemaakt en ze vloog naar beneden. Er was inderdaad iemand Meli was er. Dus nu is ze weer beneden.Ik moet nog bedenken wat ik ga eten.Dus eerst maar eens in de vriezers kijken.
Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Dan was ik ineens niet lekker maar ik moest nog even naar de Spar om water te kopen dus met Jan samen gegaan maar ik heb water gepakt en direct terug naar de auto zo ziek was ik. Hevige maagkrampen en ik voelde me echt ellendig. Ik ben mijn bed ingekropen. Tegen de avond begon het mij beter te gaan. De opening van de Olympische spelen gekeken in bed. Niet helemaal afgekeken.

Zaterdag 27 Juli
Weer helemaal opgeknapt. Dat was wel fijn want ik moest naar het vakantiehuis. Dus na tienen op weg gegaan en het huis aan kant gemaakt. De was meegenomen die breng ik straks weg. Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Mijn eigen was klaar , de was van het vakantiehuis bijna klaar. Dan moet ik eind van de middag dus naar Prenten en nog even mijn broodpakket ophalen. Dan mag Jan de auto inpakken en we gaan vroeg naar bed. We willen vroeg gaan rijden vooral om de temperaturen die wij hier hebben . Ik had vanmorgen om voor achten al 21 graden en in de middag 32 en morgen gaan we naar de 35.
Alles liep zoals ik gepland had. In de avond de broodjes gemaakt om mee te nemen. lekker met gebakken eitjes of worst en kaas.. Er zat in de broodpakketten lekkere dingen om mee te nemen zoals pizzabroodjes, notenbroodjes, kaasbroodjes. We komen niet van de honger om.
Dus Nederland we komen er aan.

Wie weet komen we elkaar dit jaar tegen, je weet de koffie staat klaar

Christina 2024-07-28 02:23:18

Fijne vakantie helaas komen wij elkaar niet tegen ik vlieg morgen vroeg naar Turkije 🙋