Een heerlijk rustige zondag

Vanmorgen om half 8 eruit gegaan , de tafel dekken en rond 8 kwam Jannick met de kinderen. Meli sliep nog. Uiteraard was Kono ook daarbij.
Na het ontbijt vertrokken ze weer en heb ik alles opgeruimd. Wasmachine aan en de bedden afgehaald. Later was in de droger en de volgende erin. Dan kwam Theresa vragen of ze konden middageten bij ons en ik heb haar gezegd dat het mag maar ik niet zeker was of het genoeg was. Ik heb een aardappel anders schotel gemaakt. Dan kwamen ze middageten en het was voldoende maar ook niet meer. Nu was Meli er wel bij.
Jannick en Meli dachten dat de kinderen na het ontbijt naar huis moesten maar dan belt Ingrid en zegt we hadden toch 16 uur afgesproken? Dus Jannick gezegd dat het goed was maar ze had echt vroeg afgesproken meestal wil ze het liefst dat ze vanuit de vakantie gelijk thuis komen. Maar nu ze hadden ze beneden dus geen middageten.
Dan daarna weer opgeruimd en alles in de vaatwasser en klaar. De bedden weer opgemaakt en tijd voor de F1. Hongarije is altijd saai omdat ze niet kunnen inhalen.
Na de enorme regenval van gisteren vandaag weer zeer warm en zonnig. rond de 30/31 graden.
Ik had nog 2 fotos van Jula en Tobi van toen ze een loge hadden.
Om 4 ging bij ons de deurbel en Jan stond op en ik zei hem ga maar weer zitten want dat is Ingrid. Dus toen Jannick later kwam zei ik hem geen idee waarom ze altijd bij ons belt en hij zij ze heeft geen geduld ze denkt dat we achter de deur liggen.
We hebben de F1 gekeken , jammer voor Max maar geweldig voor Piastri.
Tegen de avond kwam Jannick vragen of ik nog friet had en ja dat had ik. Dus hij weg met de zak. Komt hij terug en ik vraag hem je komt nu zeker de biefstuk halen.
Daar kon hij wel om lachen en pareerde met ja graag als je die ook nog hebt. Maar hij kwam gewoon het restant terug brengen.