Zeer heet weer

Vanmorgen wel om 7 wakker maar blijven liggen tot half 9. Jannick belde of ik Kono wilde ophalen. Ze zijn met Sabrina naar Schwarzach en gaan daarna met beide kinderen naar Salzburg inkopen doen. Kono was al uit geweest dus die ging gelijk in haar mand liggen slapen. Het is warm maar nog steeds dichtgetrokken.
Na wat aanrommelen met Kono een wandeling gaan maken. Dat was geen straf in de zon, doordat er wind is ook aangenaam. Ik heb de zonwering uit en toch is het 3 graden eronder.
Middageten gemaakt en middageten gegeten. Jan is metaal aan het zagen zodat het in de auto past. Helaas geeft hij het snel op en kan hij maar een deel weg brengen naar de gemeente in de middag. Nu hopen dat hij het restant voor vrijdag kan doen dan kan het vrijdag weg. Het stond er al zo lange tijd en het moet gewoon weg.
Er is ook nog heel veel hout wat op maat moet worden gezaagd voor de kachel.
En kijk na het middageten heeft hij al het ijzer klaargemaakt en in de auto gedaan en later weg gebracht. Daar maakt hij mij blij mee.
Jannick belde of ik papieren bij de kinderarts wil ophalen. Dus ja dan gaan we maar op weg en gelijk wandelen met Kono. Jan zou mee gaan want iemand moet Kono buiten vasthouden . Dan zijn we onderweg bij de bankje zegt Jan ik wacht hier wel. En ik uhhhh blijkt hij gisteren van de trap af te zijn gevallen. En hij had moeite met lopen want zijn rug deed pijn. Dus ben ik alleen doorgelopen en de papieren gehaald en dan Jan en Kono weer opgepikt.
Ben ik bijna thuis belde Jannick weer of het gelukt was. Ja ik ben bijna thuis. Dan aan de koffie en de zonwering opgedraaid. Het gaat nog warmer worden en het is al zo heet.