Alles pink

Vanmorgen wel de wekker om 7 en dan een poos blijven liggen met tv. Dan alle ochtend dingen en klaar. Vandaag een rustige dag.
Ik heb de laatste was naar Prenten gebracht. Daarna zijn we in de Eli naar Most wanted gegaan. Mijn abo loopt altijd af in januari. Maar op het contract zag ik 1 februari staan. Dan staan we daar langer dan 3 kwartier te wachten en vraagt de medewerkster aan ons kan u terug komen vanmiddag want ik ben alleen. OK. Dus naar huis middageten gemaakt . Dan na 2 uur weer naar de winkel en de andere dame ik geloof vrouw van de eigenaar kapte gelijk af. Ze zei dat kan nog niet contract loopt pas veel later af en 1 februari is al eerder. Dus ik vraag haar hoe dat kan want het contract van daarvoor was er ook en ik was op 21 december daar dus dat klopt als het steeds in januari afloopt. Ze bleef alleen maar zeggen deze datum en verder niets. Ik had gezegd dat ik van T mobile weg wilde en Drei wilde. Zegt ze zou ik niet doen want Drei heeft in Gröbming geen bereik. Ik nou dat hebben we nog niet gemerkt maar ze bleef volhouden nee geen ontvangst en dan moet je betalen voor geen ontvangst. Ik dacht val maar dood want op de vraag want het goedkoopse abo van T mobile is zegt ze kan ik je niet zeggen nu nog niet. Het wasons al opgevallen dat de hele achterwand achter de bali T mobile was en overal T mobile dingen. Dus ik zeg tegen Jan laat ze maar doodvallen. Thuis heb ik Jannick gebeld want die had Drei en moest ook verlengen . Hij zei me bij Drei gebleven en hij heeft het al jaren en heeft geen problemen ook niet onderweg met de vrachtwagen. Hij zei ook dat hij bij all most wanted in de Eli in Liezen was gegaan, Dat hij daar tegen een muur van onwil opliep en ze hem een T mobile abo wilde verkopen. Dan is hij weggelopen want daarnaast is een Dreishop. Keurig geholpen en probleemloos. Jannick zei ook dat hij dacht dat T mobile zo voet aan de grond zet omdat ze geen eigen winkels hier hebben en hij denkt ze T mobile de all most zaken heeft overgenomen. Wij waren altijd super tevreden met de winkel maar nu kom ik er niet meer en Jannick ook niet. Als ze dat bij al hun vaste klanten doen. T Mobile is heel veel duurder.
Jannick was onderweg naar Zell am See en gestrande chauffeur ophalen, Maar verder op kantoor als er niets tussen komt.

Bij ons is T-mobile Odido geworden.