Stuk frisser

Oostenrijk, Kleinsölk

De morgen begon mistig en koud maar het werd nog wel redelijk weer met een 15 graden.Af en toe een zwak zonnetje. Ze geven de komende dagen sneeuwval op tot op 100071200 m op. Wij zitten op 800 meter dus de kou komt al dichtbij. De wagens met koeien rijden af en aan. Die worden nu zo snel als mogelijk van hoger gelegen gebieden naar beneden gehaald. Ik heb de plantenbakken geruimd , Jan heeft ze geleegd en opgeruimd. Ik heb er nog wel wat staan. Ik heb het grastapijt opgerold . we willen de dozen met hout op het balkon stapelen en het grastapijt er dan tegen aan leggen. Ingrid heeft ook al hout besteld dus nu moeten ze al 2 kub leveren. Ik hoop dat ze nu de moeite willen nemen. Ik kijk elke dag wel of er ergens een huis te koop of te huur staat. Ik vond dus een groot huis groot genoeg voor ons allemaal in Gröbming. geen idee waar het staat dat stond er niet bij maar wel heb ik een vaag idee.
Ik geef het meestal aan Ingrid door. Maar Ingrid was er niet dus ik dacht dan stuur ik een mailtje naar de makelaar. Een kwartiertje later komt Ingrid en vraagt heb je straks wat te doen donderdag om 17 uur. Ik zeg haar zo ver ik weet niet. Zegt ze ik moet je wat laten zien dus ik mee naar boven. Haar pc stond aan en ze laat mij hetzelfde huis zien. Ze had gelijk gebeld en dus iemand getroffen. Het moet toch een goed teken zijn dat we beide hetzelfde huis hadden uitgekozen.
Ze had gisteren ook nog 2 etagewoningen gaan bekijken in Trautenfels. Maar het was veel te duur. Je mocht er ook geen huisdieren dus dan waren wij niet gegaan want ik doe mijn poesjes niet weg. Ze had zelf ook twijfels.
Jan was gaan werken en had ook weer het appartement erbij. Hij doet vandaag een stukje erbij en dan morgen de rest. Er stond weer een leuke foto van Pepijn en Olivia samen huiswerk maken is gezelliger.
Ik heb vanavond wentelteefjes van oude semmeltjes gemaakt. Het is zonde om ze weg te gooien.
Ik had het in geen tijden gemaakt.