Schutzengelkirtag

Oostenrijk, Kleinsölk

De dag begon dus niet echt koud of zo. h rondom 15 gardenozen en dat deed het vannacht ook. Het werd toch droog alleen zeer zwaar bewolkt dus erg donker. Het is
Vandaag is het Schutzengelkirtag maar w e hebben geen zin om naar Kleinsölk te gaan. Het regent toch regelmatig.Vanmorgen een leuke bezigheid gedaan, lach niet ik heb kerstkaarten gemaakt. Ik heb ze ook maar gelijk betseld. Het ontwerp daar had ik al een idee over dus het was niet heel veel werk. Dan lekker middageten, cordonblue met friets en boontjes. Een stukje aardb Dus Jannick gebeld om te vragen waar ze waren en dan daar heen gelopen. Zij gingen alweer naar huis en wij gingen rondkijken. Gezellige boel ook reienkwarktaart toe.
Jan is een planchet in de wc aan het vervangen. De een die er hing ging scheuren maar ik had er nog een . Vanaf 7 september gaat Jan weer op het Bezirk werken. Van de week komt zijn bazin voorbij met alle papieren. Dan is het afgelopen met alle vrijheid.
Niets is veranderlijker dan een mens. Jannick en Ingrid gingen naar de Schutzengelkirtag. Dus ik had hem een berichtje gestuurd is het wat? en ja dat was het dus zijn wij ook gegaan. We vroegen ons af hoe ze het met parkeren zouden doen. Nou gewoon langs de weg, kilometers ervoor stonden de autos er al. Dan maar er achter geparkeerd en toen kwam er een busje aan konden we instappen die peddelde de mensen heen en weer. Jannick gebeld waar ze waren en dan daar heen gegaan. Zij gingen alweer naar huis en wij gingen rondkijken. Super gezellige boel alleen regende het af en toe wat. Voor we terug gingen nog even Krapfen met Steierkas gekocht.
We konden met het busje terug maar we besloten om te gaan wandelen.
Volgens Jannick en Ingrid heeft Maria een tweede dochter gekregen. Ze dacht een jongen te krijgen en de ooievaar had blauwe lintjes.