Het weer heeft een dipje

Oostenrijk, Kleinsölk

De dag begon weer erg mooi en heet, we kwamen nog altijd aan de 32 graden. In de middag trok het helemaal dicht en tegen het einde begon het te regenen met onweer
en wind.I k heb vandaag samen met Jan weer eens gepoetst. Hij alle ramen van binnen en buiten gezeemd en ik allerlei andere bezigheden. Dan de paprika´s schoongemaakt en gesneden , verpakt en dan in de vriezer. Jan heeft nog even mijn messen geslepen. Voelt wel weer goed om de week eens braaf te beginnen.Ik had vandaag net alle kaarsen van de vorige stroomstoring ging ineens de stroom weer uit. Gelukkig alleen maar even dus ik had ze niet nodig.

Dinsdag 20 augustus
Brrr koud na zo lang warmte is het nu maar 14 graden. We zaten de hele dag in de wolken en het regende af en toe fors. Het was dan ook vandaag een rustige dag Een beetje bankhangen en tv gekeken. wat huishoudelijke dingen ,De katten lagen ook heerlijk bij ons op de bank. Ik had gisteren een mail gekregen dat ik mijn 15 euro terug gestort krijg (Loser) In ieder geval netjes.
Els het is echt weer om met een glaasje rammazotti in bed te duiken. Dank ook namens de echtgenoot.

Woensdag 21 augustus
De dag begon vrij koud met maar 11 graden en zwaar bewolkt. Maar al snel kwamen toch de eerste zonnestralen. Het werd zelfs 20 graden met wel een ijl windje.
Administratieve dingen gedaan., mij geeregerd omdat de printer steeds vast liep. Maar uiteindelijk wel alles kunnen doen. Weer leuke fotos van Olivia en Pepijn. Het is voor ons fijn dat er fotos op facebook gezet worden . Dan kunnen we alle meebeleven.