Van alles en nog wat dag

Oostenrijk, Kleinsölk

Hieperdepiep hoera vandaag is mijn kleindochter Olivia 7 jaar geworden.
Na een nacht waarin ik nauwelijks heb geslapen maar opgestaan. Mijn geest kon geen rust vinden.
Het is gelukkig niet meer zo heet maar nog altijd 26 graden. Aan het eind van de middag viel er een bui en was het nog maar 22 graden. Maar de zon kwam terug en werd het in de avond alsnog 24 graden.
Vandaag lekker bezig geweest en eindelijk de laatste zaken uitgepakt en opgeruimd.
De administratie gedaan en mijn desktop pc weer aan de praat gekregen.
Heeft iemand ervaring met een ereader en windows 8? Ik krijg mijn boeken niet opgeladen met windows 7 geen last.
Ik ben nog steeds niet fit en ik heb nog steeds last van de antibiotica. Ik ben gewoon moe en futloos.
Ik heb Nederlandse boeken die ik weg wil doen, Stieg Larsson met de millenium trilogie en Camilla Lackberg en Henning Mankell. Als iemand belangstelling heeft Meld het aan mij en dan zie ik wel hoe ik ze ter plaatse krijg.
Lekker de boekenkasten aan het opruimen, stofnesten dat het zijn. Sinds ik mijn ereader heb veel boeken dubbel. Heel veel CD roms weggegooid allemaal achterhaald.
Ik ben de dagen aan het aftellen nog 3 nachtjes slapen dan zijn Els , Nance en Mike hier. Meestal gaat de tijd te snel maar nu kruipt het voorbij.
Op het moment schijnt de zon weer en we staan te kijken vanaf het balkon hoe de rij betonwagens steeds groter wordt. Ze zouden pas maandag weer beton gaan storten maar ze waren al klaar met het voorwerk dus nu zijn ze het achter elkaar erin aan het gooien. Het wordt echt GROOT.