Een goed begin is........

Maandag 22 juli
Vanmorgen om 7 wakker en vrijwel gelijk opgestaan. Het was stil in huis. Jannick is rondom 2 gegaan en Meli ik denk rondom 5. Nadat ik klaar was ben ik in de stromende regen naar de sportschool gewandeld. Gisteravond en vannacht ging het flink te keer en ik ben meerdere keren wakker geworden omdat het onweer terug kwam.
Er is weer veel naar beneden gekomen.
Een fijne ronde gedaan in de sportschool en ik ben weer tevreden. Naar huis gewandeld en dan eerst kono vluchtig uitgelaten en dan mocht ze mee naar boven. Jan was ook zo waar al opgestaan. Dan heb ik eerst een kop koffie gedronken en dan eerst maar eens douchen en omkleden. Gelijk de wasmachine aangezet.
Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Een heerlijk rustige middag met Netflix. Om half 3 belde Jannick of Jan hem kon halen . Dat deed Jan en dan Heeft Jannick nog koffie gedronken en wat gegeten. Dan ging hij met de super blije Kono naar beneden. Ze is zo veel tijd bij mij maar ik kan Jannick niet vervangen.

Dinsdag 23 juli
Een beetje uitgeslapen en om half 9 opgestaan. Nu het niet meer zo heet is slaap ik gelijk een stuk beter. Jan is ook opgestaan . Geen plannen voor vandaag.
Jannick is weer heel vroeg weg gegaan . Als het goed is komt Meli vanavond weer thuis..Die heeft een kort weekje maar werkt dan wel bij IPC. Ik eerst maar eens Kono laten plassen en dan mocht ze naar boven. Dan rent ze naar boven en gelijk naar Jan die er niet heel veel van moet hebben maar zich wel vereerd voelt. Dan zoekt ze haar plaats op. Eind van de morgen een ronde met Kono gedaan. Ik kom steeds een dame tegen of een jongere uitvoering met 2 hondjes die niet aangelijnd zijn. Heel vervelend , ik houd Kono dan naast mij en laat haar zitten tot ze uit de weg zijn. Die hondjes altijd blaffen naar Kono en in haar richting lopen. Ze snappen schijnbaar dat ze echt bij mij uit de buurt moeten blijven.
Middageten gemaakt en een grote pan soep van de zak met wortelen. Dan met Jan middageten gedaan.
Jannick was pas laat thuis maar wilde wel koffie en eten. Hij vroeg heb je ook voor Meli en ja hoor laat maar horen wanneer ze thuis komt. Dat was denk ik half 6 dus even eten voor Meli gemaakt en gebracht.
Jannick en Meli hebben voor Sabrina iets leuks en vooral leerzaam gekocht. Ze zien eruit als Tonies en werken met een tablet of telefoon. Ze hebben geloof ik 5 verschillende gekocht en de basis stift. Hij had het op zijn telefoon gezet en dan open je het en zet het figuurtje erop en dan start het met spelletjes . Ze hebben oa Engels en het zal best door Sabrina leuk gevonden worden. Je krijgt opdrachten en speelt dan en bij een goed antwoord gaat het weer verder. Sabrina is niet makkelijk om te motiveren behalve als het met een tablet of telefoon kan.
Ik heb fotos van Jannick, Meli, Theresa en Sabrina van een fotoreportage in Turkije toegevoegd. Het is maar een bloemlezing van de fotos die ze hebben.

Wauw! Prachtige foto’s! Mijn iPad had er moeite mee om ze te laden…. Deze sprongen er voor mij uit: 17, 67 en 117.