Naar de canyoning

Spanje, Puértolas

Vandaag was het zover en gingen we naar de canyoning. Wat vind ik het altijd bijzonder om op zo een plek te mogen zijn. Vandaag ook weer na het ontbijt in onze korte broek lekker buiten en al heerlijk warm op pad naar de plek.

De rit in de bus is al gaaf tussen de bergen in en zo en mooi uitzicht. Deze uitzichten kan ik niet delen, want ja vandaag een dag zonder telefoon. Maar alle mooie beelden en ervaringen opgeslagen in ons hoofd.

We hebben gesprongen geklommen en eerst flink naar boven gewandeld. Het had alles wat we al in eerdere avonturen gedaan hadden, maar nu op 1 dag en helemaal onder begeleiding.

Het meest bijzondere was wel toen we stuitte op een groep vlinders die vrolijk om ons heen fladderde. Dat raakte wel even aan alle avonturen die we nog met Jos hebben beleefd en aan alle avonturen die we mogelijk in de toekomst nog gaan beleven. Het mocht er zijn verleden, nu en toekomst en wat was het bijzonder vooral de vele blauwe vlindertjes die vrolijk om ons heen fladderde.

We waren met een klein groepje wat het heel fijn en verbindend maakte. Het elkaar helpen en motiveren ging heerlijk vanzelf.
Daarna nog heerlijk naar de rivier om even bij te komen en daarna stond het eten en de animatie alweer klaar.
Vandaag hadden we heerlijke stoofvlees en morgen ik zag dat we als groep 3 mochten gaan klimmen en op de apenbrug

Wat beleven jullie toch veel! Geniet er van! ❤️❤️❤️❤️

Thea 2024-07-16 06:44:33

Jullie hebben een mooie dag gehad zo te lezen.

Opa De Bel 2024-07-16 07:53:48

Mooie foto’s .Net doorgestuurd van opa Rinus .Ziet er geweldig uit.Dat jullie nog mogen genieten van deze welverdiende vacantie. Groeten uit Wemeldinge🙋🏼‍♀️