Op vakantie naar de Eifel in Duitsland

Duitsland, Kronenburg

Vandaag was het zover het begin van een week vakantie naar de Eifel in Duitsland.

Joyce wil al weken super graag naar de binnenspeeltuin toe en zal je zien dat ze afgelopen maandag toen we net met hart wilde gaan.... Ze een gat in haar hoofd viel, ze struikelde over het snoer van de stofzuiger zo tegen het beeldje (jongetje) wat bij ons in de keuken staat. Gelukkig kon de huisarts het plakken en wat was het een stoere meid. In de behandelkamer hing een poster van het menselijk lichaam wat Joyce super interessant vond. Ze was heel kritisch de volgens haar mannelijke personage had geen hoofd en geen piemel. Uitgelegd dat het een tekening was om in je lichaam te kijken. Kijkt ze nog eens goed zegt ze: "kijk mama in je arm zitten blauw en groene balletjes!" Uhm nee lieverd dat zijn nummertjes om uit te leggen wat daar precies zit.
Dus zodoende de wond eerst tijd gegeven om te genezen en nog niet naar de binnenspeeltuin of het zwembad geweest.

Vandaag is Joyce samen met papa naar de speeltuin geweest en O, wat was ze blij. Ze heeft zich heel erg vermaakt bij Ballorig en klimt overal op, in een doorheen. Zo kon mama alles klaart zetten en Joey nog even lekker slapen.

Daarna was het toch tijd om een hapje te eten en richting Duitsland te vertrekken. We hebben een hele goed reis gehad en wat is het fijn om na 2 1/2 uur rijden al in een totaal andere omgeving boven op de heuvel aan te komen.

Even snel onze spullen in het huisje gezet zegt Joyce: "Als je heel veel honger krijgt gaan we weer naar huis ! "
Nee lieverd dan gaan we ergens een lekker hapje eten. Zo gezegd zo gedaan en aangekomen bij het restaurantje net voor de ingang van het park waar we heerlijk hebben gegeten.

We zijn benieuwd wat deze week ons gaat brengen en hebben er ontzettend veel zin in.

Heel veel plezier gewenst!!!!!