Dag 12 Waterfietsen

Frankrijk, Doussard

De kinderen willen al de hele vakantie weer een keer het meer op met een waterfiets met glijbaan. Het is heerlijk weer, maar toch elke middag wat fris met de wind. Zo ook vandaag, maar op het water was het een stuk aangenamer dan op de kant en was de wind helemaal niet koud.

Wij waren met een waterfiets samen met de kinderen en Bert ook samen met de kinderen. Madeleine bleef aan de kant om foto’s te maken en een boek te lezen.

De 1,5 uur op het water waren zo voorbij en we zijn net niet aan de overkant van het meer terechtgekomen 😉 Vandaag was de eerste dag dat kit surfers weer het meer op mochten en zo konden we die ook bewonderen vanaf het meer. Af en toe kwam er een speedboot voorbij en konden wij heerlijk deinen op de golven die ze gaven.

Na het varen nog lekker chillen bij het water waar fijne zitjes ingericht waren en waar je heerlijke ijsjes en poffertjes kon kopen. Maar waar je ook gewoon lekker kon zitten met je boek en eigen flesje water, wat Madeleine heeft gedaan toen wij op het water waren.

Daarna nog een hapje eten, om daarna nog even terug te gaan naar het strand om wat foto’s te maken van ons samen met de familie Cijsouw. Ook dan is het erg mooi bij het meer en in de ochtend en de avond is er nauwelijks windt wat het erg aangenaam maakt.
Joyce had haar nette jurk aangedaan om toch nog een keer naar het vlot te zwemmen in haar jurk.

Morgen onze laatste volle dag op de camping, waar we nog geen plan voor hebben.

Zo super om dit weer te lezen. Zo genieten op en aan het water. Wat een prachtige foto's. Voor morgen ook nog een fijne dag toegewenst. Liefs weer van opa en oma.