Eindelijk naar de ballenbak en het zwembad

Duitsland, Monschau

Sinds we op het vakantiepark zijn aangekomen wel Joyce naar de ballenbak en het zwembad. Vanmorgen was het dan zover, papa eerst nog even om brood en wat boodschappen en toen.....

Hoe simpel kan het zijn een ballenbak twee jonge meiden (animatie team) wat schilderingen op de muur en de Kids hebben plezier voor twee.
Vanmorgen was het schaapjes knutselen met wat wol, waar ze een pompoen van maakte oogjes en een mondje erop en klaar :-)
Joyce vond het vooral leuk om overal rond te rennen en op en af te klimmen.

Daarna door naar het zwembad, waar we de enige waren. Het kleine kinder badje eerst ontdekt, maar wat was dat koud brrrr. Het grote bad was een stuk aangenamer gelukkig. Nog even in de sauna geweest met zijn viertjes die nog aan het opwarmen was. Joey vond het zo lekker dat hij in slaap is gevallen aan de borst. Hierna weer terug naar het huisje om uit te rusten, maar Joyce dacht hier anders over. Ze wilde echt niet rusten, toen de tas weer gepakt en vertrokken richting Monschau.

We waren nog maar net onderweg of Joyce was al in slaap gevallen :-)
Lekker gewandeld in het bijzondere plekje waar alleen bestemmingsverkeer is toegestaan. Echt heel mooi zo met het water en de bruggetjes. Langs het water wat buiten gegeten bij een restaurant, gaat het nog net regenen. Zijn we toch maar naar binnen toe gegaan.

Ze hadden in Monschau heerlijk Italiaans ijs, waar we op de heb een terug weg van hebben genoten :-) Toen weer moe en voldaan richting ons vakantiehuis vertrokken.

Hoi Jos en Tamara, Jullie genieten vol op. Inderdaad Monschau is een mooie plaats en dat terrasje komt me bekend voor! Bad Münstereifel is ook zeker de moeite waard om te wandelen en dingen te bezoeken. Fijne vakantie nog! Groetjes Nathaly, Sytze, Daphne en Nils. Ps. Gaat het alweer beter met Joyce?

nathaly 2015-08-25 16:02:53

Ha Nathaly, Echt genieten inderdaad, Joyce haar snee in haar voorhoofd geneest goed. Blijft waarschijnlijk wel een lelijk plekje. Vandaag alweer het laatste dagje, vandaag wel regen. Gaan snel eigen naar de wilde dieren.