Dagje bij het appartement

Frankrijk, Marcols-les-Eaux

Vandaag een dag rustig aangedaan en genoten van het rustige plekje waar we zitten. Toen Joey heerlijk lag te slapen met Joyce spelletjes gedaan, wat ze heel erg leuk vind en eventjes alle aandacht heeft.

Toen Joey weer wakker werd zijn we naar de rivier gegaan om te kijken of we vanaf de plek waar we logeren konden lopen naar de brug een stuk verderop waar we de eerste avond onder de brug pizza hadden gegeten. Ook vandaag was het weer lekker warm en was het goed vertoeven buiten. Door het water over de stenen op ontdekking door de rivier. We zagen een paar blauwe libelles vliegen en een struikje waar heel veel vlinders in zaten. Ook hebben we visjes gezien en kwamen we een man tegen met zijn hond die hem probeerde een stok te laten apporteren uit het water. Alleen bleef hij vooral blaffen tegen se stok in de hoop dat hij vanzelf naar hem toe zou komen. Zowel Joyce als Joey vonden het heel leuk en hebben ook wat stokken in het water gegooid voor hem. We waren toen aangekomen bij een wat dieper stuk, waar je zag dat het niet makkelijk zou zijn om verder te gaan. Dan zouden we moeten gaan rostsklimmen en dat zagen we toch niet zo zitten. Op het gemakje teruggelopen naar het appartement en daar weer een heerlijke maaltijd gemaakt.

's Avonds nog een spelletje camel cup gedaan en ook deze keer was het weer tot op het laatste moment spannend welke kameel zou winnen. Voor morgen staat een bezoek gepland aan een kasteel, wat op het to do lijstje stond van Joyce ....