Wandeling van kasteel naar kasteel

Frankrijk, Saint-Leon-Sur-Vezere

Joyce had er vandaag al vroeg zin in dus op mama is op tijd opgestaan met Joyce. Samen lekker een broodje gegeten en gespeeld. Daarna ging mama de foldertjes bekijken en kwamen we het orgel tegen wat we gisteren hadden gezien en gehoord. En ja dat moest natuurlijk aan papa verteld en laten zien worden.

Zo ook papa wakker en kon mama om de boodschappen. Met de tip van onze Jaap op pad naar de Intermache en deze goed kunnen vinden. Maar wat ben ik verwend door de AH selfscan. Voordat ik de boodschappen in de auto had was mijn rug al erg pijnlijk. Gelukkig was de caissière ook niet 1 van de snelste en kon ik het toch nog heel rustig aan doen. Ik schrok wel van de prijs voor de 6 appels, waar ik 5,60 voor moest betalen. Toen ik terug bij het huisje op de bon keek was dit ook gelijk mijn duurste aankoop, vond het inderdaad meevallen hoeveel ik kwijt was bij de kassa voor mijn volle kar.

Terug in het huisje nog even wat gegeten en Joyce had heerlijk nog even een dutje gedaan. Daarna hup in de auto om 8km verderop de route te gaan lopen die heel mooi zou zijn.

We zijn gestart bij Castel Merle wat ligt bij Sergeac en door het bos langs de rivier gelopen naar Saint-Leon-sur-Vezere. Inderdaad een hele mooie leuke wandeling, waarbij we van alles hebben gezien en een heel mooi uitzicht hadden over Saint-Leon-sur-Vezere.
Jaap had aangegeven dat we moesten kijken of we de deur ook nog open konden krijgen. Dit was niet het geval, maar Jos zag een stapeltje stenen en jawel hoor daar achter lag een cache verstopt. We hadden nog geen tijd genomen om te kijken of die hier in de buurt ook lagen. Jaap had nog nooit gehoord over deze hobby, maar was erg geïnteresseerd. Zo blijven we dingen van elkaar leren erg leuk.

Toen weer naar ons privé vakantiepark waar Rob de Nijs en Belinda ook jarenlang hun vakanties hebben doorgebracht om te gaan koken.

Na het eten nog even gezwommen in ons privé zwembad 20 meter verderop :-) Als dat geen vakantie is heerlijk, uhm nou ja Joyce vond het water erg koud dus toen snel onder de warme douche.

Wij hebben het ontzettend naar ons zin en het weer was vandaag super. Voor morgen geven ze wat regen af en gaan we naar Gouffre De Padirac........