Dag 6 Vissen op een boot met een echte visser

Zweden, Värmland County

Vandaag was het dan zover, de dag waar Joey ontzettend naar uit gekeken heeft. Op de boot met een hengel om te proberen vissen te vangen. Hij was net als elke ochtend al vroeg wakker en zo kon hij voor het vissen eerst nog een wandeling maken met Tamara naar het meer om daar de zon op te zien komen. Bij het meer komt hij een kikker tegen die hij voorzichtig een stukje mee op reis neemt.

We ontbijten snel en dan om 09:00 uur heel snel schoenen aan en naar het meer. Daar staat de visser klaar met zijn boot, hengels en zwemvesten. Het water is helemaal glad en de temperatuur is al heerlijk. De mannen stappen in en Tamara maakt wat foto’s en gaat daarna op pad met Joyce.

Het idee was om naar de waterval te gaan wandelen, maar die hebben we niet gezien maar wel een andere route die goed aangegeven leek te zijn. Maar helaas dat was toch niet zo, waardoor we gewoon dezelfde route weer terug zijn gegaan en daarna weer richting het vakantiehuis zijn gelopen. Hier waren Jos en Joey terug zonder vis, maar hadden er wel 1 gevangen. De vis was te klein om te eten en hebben ze niet meegenomen.

In de middag nog wat spelletjes gedaan, om na het eten nog op pad te gaan en wat Geocachen te gaan zoeken. We hebben ze allemaal kunnen vinden en kunnen genieten van de mooie plekken waar we heen werden geleid. Daarna toch nog even snel langs de plek waar Jos een deel van een onderkaak had gezien en een oude verroeste auto. Daarna snel terug naar het huisje om uitgerust te zijn voor morgen, dan gaan we fietsen over het spoor.

Heerlijk zo in de natuur met je gezinnetje. Mooie foto's!