Dag 2 Movie 🎬

Duitsland, Bottrop

Vanmorgen rustig aangedaan en aangesloten bij het ontbijtbuffet. De keuze was er reuze, maar de toast om zelf te maken viel erg in de smaak. Vooral na gisteren ons voorgerecht escargots met toast en lekkere olie. Joey vond ze zo lekker dat toen we weer wat gingen eten hij die heel graag weer wilde gaan eten en de tomatensoep, want die was ook zo lekker.

Joey vindt eerst vaak de dingen spannend en vies en als hij het dan proeft of uitprobeert wil hij direct nog een keer of nog meer. Dat was gisteren heel duidelijk bij verschillende attracties en die hebben we vandaag eerst nog een keer gedaan. Daarna nog een paar dingen gedaan die we nog niet hadden gedaan, maar die vielen bij Joey net niet in de smaak. Ja dat kan ook zomaar zijn dat een attractie toch te spannend is of een simulatie superstom is.

We zijn vandaag gezamenlijk gestart waar we gisteren ook zijn gestart en dan is de attractie nog steeds leuk, maar doordat je weet wat er komt is het toch weer een hele andere ervaring. Hierna is Jos samen met Joyce nog een keer naar de autoshow geweest en is Tam met Joey begonnen de attracties te doen die we gisteren zo leuk vonden.

We spreken af bij de Sherlock Holmes voorstelling en daar zagen we een avondvullend programma in een notendop. Alles kwam voorbij van het doorzagen van een danseres tot ontsnappingen uit een kist in de lucht en dan ook nog een verhaallijn. Daarna was het wel weer tijd om wat te gaan eten en de kinderen wilde graag pizza eten. We kiezen voor de familie pizza en daar hadden we ruim genoeg aan als familie.

Toen hadden we nog tijd voor aan aantal activiteiten en moest Tam er toch ook aan geloven om mee te gaan in Joey zijn favoriet de houten achtbaan. In de Efteling vond ze die altijd wel heel leuk, maar deze was nog een tikkeltje hobbeliger. Joey kan er niet genoeg van krijgen en Joyce heeft ook een favoriet, maar daar gaat Tam echt niet in mee. Zo een megabank die alle kanten op draait en zwiert, ondersteboven, achterover etc.

Na twee dagen in het park hebben we het wel gezien en zijn we toe aan de volgende stap van onze reis. De drukte en het beklemmende van alle mensen, activiteiten, smalle straatjes en drukke wegen inruilen voor wandelingen en bezienswaardigheden in de natuur. Maar hiervoor hebben we morgen nog een reisje in Duitsland voor de boeg om de boot in Kiel te gaan halen die vertrekt om 17:45 uur.

Vandaag na het park dachten we in een restaurant een Poke Bowl te gaan eten, maar dit bleek alleen afhaal of bezorging te zijn. Buiten zijn veel wespen dus dan maar een hapje eten in de auto en terug naar het hotel. Om voor morgen fit te zijn voor de reis, op weg naar ons volgende avontuur.

Weer leuk geschreven. Fijn dat we weer mee konden genieten.

Rinus en Jannie 2022-08-19 22:22:50

Spannend hoor allemaal! Veel plezier!