Aankomt Gardameer

Italië, Pacengo

Wow ik wist niet wat we konden verwachten, maar dit was wel boven verwachting. We zijn gisteren om half 3 vertrokken naar Eindhoven en waren daar pas om 16 uur. Precies op tijd of toch niet want de bus stond ook in de file. Wat kennis gemaakt met andere moeders en kinderen en toen de bus in. Er waren twee verschillende reizen in 1 bus, wij voor de oost kant en ook nog een groep voor de west kant van het Gardameer. We hebben een hele voorspoedige reis gehad met 3 stops en kwamen rond 8 uur aan op de camping, waar we zo aan tafel konden voor het ontbijt. Nu komen de andere mensen die met de auto komen 1 voor 1 binnen gedruppeld.

We verkennen de camping en gaan naar het zwembad, waarbij de badmuts wel een vergeet dingetje is. joey verliest hem elke keer als hij van de glijbaan gaat op steeds wisselende manieren. Het bad is niet groot en het water niet koud, maar even afspoelen onder de douche geeft toch even 5 minuten een verfrissend gevoel.
Verder nog even gekeken wat het programma gaat zijn van deze week en waar we aan mee willen doen, nou uhm gewoon alles natuurlijk ha ha.

We lopen nog even naar het Gardameer en Joyce wil hier ook nog wel even een duik in nemen. Joey vind het al snel goed en gaat terug naar de tent, wat zo een 5 minuutjes lopen is. Fijn dat alles zo dicht bij elkaar is en we op een makkelijk te vinden plek zitten, waar ook altijd wel iemand aanwezig is. Samen met Joyce loop ik terug en daar heeft Joyce een stukje over getypt.

Ik heb een verdacht(e) verhaal: Mijn moeder en ik liepen naar het zwembad en hoorden mensen zeggen we moeten echt een andere plek ze keken alsof ze bedrogen waren later uit het zwembad gingen we pizza eten toen kwam er ineens iemand op het terrein rijden met zijn scooter nadat de lijding had gezegd dat er was ingebroken bij een caravan mama en ik dachten dat is daar op de hoek waar ze zo bedrogen keken! De man op zijn scooter zag eruit als een barbaar hij reedt een rondje om ons heen en reedt snel weer weg ik zei wat dat kan diegene zijn die heeft ingebroken bij die caravan daarna ongeveer 5 minuten later reedt hij snel weer voorbij.

Heerlijk met de groep stapels pizza gegeten en wat geklets, de kinderen spelen wat en bedenken allerlei plannen. Iedereen is moe, dus nog even naar het toiletgebouw om te plassen en tanden te poetsen en ind e afgekoelde tent.

Wat ziet het er allemaal goed uit zeg! Fijn dat de busreis voorspoedig is verlopen.