Laatste vakantiedag in Frankrijk

Frankrijk, Montignac

Vanmorgen was er veel hoge bewolking, die later op de dag verdween en het weer heerlijk warm was. Samen met Joyce om brood geweest en chocolade croissantjes :-)
Heerlijk samen ontbeten dat zullen we wel weer gaan missen als papa straks weer vroeg mag gaan werken.

Daarna alvast begonnen met het inpakken van de koffer voor Joyce en heerlijk gespeeld met de duplo. Daarna Joyce even naar bed en papa en mama een boekje lezen.

Vanmiddag nog een rondje gereden in de buurt. Het eerste Château viel toch wat tegen, maar veel om gelachen het water Château.
Dus maar snel verder en toen kwamen we in een plekje wat er wel leuk uitzag en waar en grote kerk stond. Dit bleek Saint-Amand de Coly te zijn een hele oude kerk met een mooie wandeling er omheen. Ook waren er foldertjes in het Engels en veel informatie wat op een leuke manier werd aangeboden. Bij de toeristshops hadden we deze in ieder geval nog niet gezien.

Nog even langs geweest in het winkeltje met streek producten waar ze veel lekkere producten hadden gemaakt van walnoten. De vrouw in de winkel was ontzettend aardig en vriendelijk. Joyce heeft er chocolade lolly's gekocht met een muisje op. Helemaal trots met haar zakje liep ze terug naar de auto.

Op deze laatste vakantiedag in Frankrijk vonden we wel dat we nog een pizza hadden verdiend. Inmiddels weten ze precies wie we zijn :-), maar ja dan moeten ze maar niet zulke lekkere pizza's maken.

Joyce vind vooral de toetjes met chocolade erg lekker. Laat ik de foto zien met haar chocomondje zegt ze: "Mona toetje :-) ", waar ze het af en toe vandaan haalt echt ongelooflijk.

Wij hebben een super vakantie gehad die nemen ze ons niet meer af!

Lief monatoetje. Ze heeft er wel spierballen van gekregen. We hebben heerlijk meegenoten van jullie leuke humoristische verhalen en foto's.