Wandeling om het stuwmeer

Duitsland, Kronenburg

Vandaag was het een zonnige warme dag die we op en rondom het park hebben doorgebracht.
In de ochtend zijn we eerst met zijn viertjes om boodschappen geweest. Gisteren had Joyce namelijk aan toen we er net waren dat als we grote honger zouden krijgen we weer naar huis zouden gaan. En ja daar vonden wij het zelf toch nog wat te vroeg voor :-)

Bij het huisje lekker een boterhammetje gegeten en daarna gerust. Joey was al iets eerder begonnen aan zijn siësta die was namelijk het kleine stukjes in de auto van de winkel naar het huisje in slaap gevallen.

Vandaag al vroeg gegeten, zodat we na het eten de wandeling rond het stuwmeer konden gaan maken. Vanuit ons huisje konden we zo de heuvel af langs de speeltuin het bos in en dan over de houten brug zo naar het meer. Joyce heeft het grootste gedeelte zelf gelopen en Joey ging heerlijk mee in de draagzak. De hele ronde was goed te wandelen, met verschillende uitkijkpunten over het water. Daarna moe en voldaan terug naar het huisje.

Morgen weer een dag.......