Grotten van Hotton

België, Érezée

Voor vandaag voorspellen ze niet al te best weer. In de ochtend blijven we daarom ook lekker bij het huisje. In de speelkamer wordt een prachtige hut gebouwd van het stapelbed waar de jongens zich heerlijk vermaken. Voor de lunch besluiten we naar de plaatselijke bakker te gaan om een echt Belgisch broodje uit te proberen, helaas voor de jongens vinden ze hem niet zo lekker omdat er kersen in zitten. Gelukje voor mama die had er toen drie😬.
Na de lunch zetten we koers richting de grotten van Hotton gelukkig hadden we vanmorgen al gereserveerd want het blijkt er behoorlijk druk te zijn.
De jongens en wij genieten van de prachtige grotten en na het bezichtigen snapppen we dat ze de bijnaam de grotten van 1001 nacht hebben, echt een aanrader. Na deze tocht hebben de jongens wel een heerlijk ijsje verdiend, zodra ze die hebben begint het te plensen en gaan we even schuilen.
We rijden nog even door naar brouwerij minne waar we de nodige speciaal biertjes ( met name barrel aged) inslaan. Daarna terug naar het huisje waar nog even lekker gespeeld wordt door de jongens in de tuin

Ziet er uit als gezellige dagen. Veel plezier verder.