Carrigaholt- ballyvaughan

Ierland, Ballyvaughan

Vanmorgen werden we al optijd wakker na een goed stevig iers ontbijt( meusli met yoghurt en warme compote als starter en daarna een bord vol met sausijsjes bloedworst ei bacon en heel zwaar havermout brood). Daarna auto inpakken en op aanraden van de gastvrouw op naar loop head. In loop head is een vuurtoren die vandaag voor het eerst dit seizoen open is hier even naar boven geweest en een mooie rondwandeling gemaakt. Daarna door naar kilkee waar we ook nog even uit de auto geweest om op de kliffen te wandelen wederom prachtig. Hierna doorgereden naar de cliffs of moher op aanraden van leoni niet gestopt bij het experience centre maar al in liscannor wat er 5 kilometer vanaf ligt om vervolgens via de kliffen te wandelen. Goeie tip veel minder touristisch en zeker de moeite waard. Na deze wandeling doorgereden naar de eindbestemming van vandaag ballyvaughan een prima uitvalbasis voor een heerlijke wandeling morgen.

Heel indrukwekkend! Wij willen ook een keer. Leuk hé elkaars weblog volgen