Hasselt- kuchelscheid

België, Kuchelscheid

Vanmorgen om half negen kwam albert thuis uit het werk even samen ontbijten,de auto in pakken, maia een knuffel geven en op naar kuchelscheid een heel klein plaatsje in belgie. Rond half drie komen we hier aan aangezien we tussen dr8e en half vier ons kunnen melden bij de eigenaren besluiten we eerst op zoek te gaan naar een supermarkt. We zijn net langs monschau gereden en vermoeden dat daar wel een supermarkt is. Fout hardstikke fout en het ergste van allemaal de wegen zijn daar zo ontzettend smal monschau is een leuk dorpje om te zien maar dan te voet en niet met de auto 😆 iets wat we een van de komende dagen nog wel een keer gaan doen. Eenmaal monschau weer uit hebben we zoiets van eerst maar even naar het huisje vragen we daar wel naar een supermarkt op de terugweg vinden we er een yes.wat ons opvalt is dat de bevolking hier wel een eigen raaltje heeft een combinatie van frans en duits. Eenmaal bij het huisje snel de boel uitpakken en dan het dorpje even verkennen. We komen er al snel achter dat het dorp wel heel klein is binnen 10 minuten wandelen ben je het dorp in en ook weer uit. Eenmaal het dorp uit begint meteen het bos hier ligt nog sneeuw 😀,vanaf hier starten ook een aantal wandelroute's met redelijk weer ook die maar eens proberen. Na het eten heerlijk de sauna in geweest. Voor morgen lijkt het weer nog slecht vandaar dat de planning nu is dat we morgen naar de grotten van remouchamps gaan.

Klinkt wel leuk daar. Wij zijn van plan om in september daar heen te gaan. We hebben een leuke camping aan een riviertje gevonden. Veel plezier morgen in de grotten van remouchamps

Harm en Hilma 2016-03-25 18:34:59

Veel plezier!!

Ester en Bart 2016-03-25 19:34:05

Leuk hoor, en geniet ervan !!!