Wat een dag

Italië, Colino

Vanmorgen werden we al optijd gewekt door onze buren, deze waren om 6 uur de boel al aan het afbreken en hielden er geen rekening mee dat de andere campinggasten nog even verder zouden willen slapen😁. Maar niet getreurt ochtendstond heeft goud in de mond dus rond 7 uur zijn wij de tent ook maar uit even opfrissen en om half 8 aan het ontbijt na het ontbijt de boel ingepakt en richting sumvitg dit ligt tussen Andermatt en Chur in zwitserland veel te doen en het leek ons wel wat. Mooi over een pas gereden op ruim 2000 meter hoogte zo koud daar in een zomerjurkje😉 eenmaal in Sumvitg aangekomen blijkt het hier ook nog behoorlijk fris te zijn en 7 graden echt te koud om te kamperen. Uiteindelijk kiezen we voor plan b en gaan richting het como meer waar we op een camping staan met maar 18 plaatsen lekker klein en weinig toeristisch al onze buren verlaten 1 voor 1 de camping dus waarschijnlijk staan we aan het einde van de avond hier alleen. Zo nog maar even kijken wat hier verder in de buurt te doen is en zoals de planning nu lijkt willen we hier wel een paar daagjes blijven.

Ziet er mooi uit daar! Maar bij ons is het 26 graden, erg warm dus.