Toeren en naar huis

Nederland, Zwartewaterland

Vanmorgen zijn we rond half 8 wakker voor ons doen laat, maar toch nog vroeg😬.
Na een ontbijtje en het inpakken leveren we de sleutel rond de klok van 9 weer in.
We hebben nog de hele dag de tijd en vertrekken richting callandsoog hier beginnen we met een wandeling van 6,5 km eerst een stukje door het dorp dan door de polder en over het strand weer terug. Na een heerlijke ijskoffie op het strand zetten we koers naar andere kant van de afsluitdijk.
We besluiten toerender wijs onze tocht voort te zetten en doen makkum, workum en hindelopen aan in de laatste plaats zetten we de auto aan de kant en gaan we het dorpje even verkennen en nemen we een verlate lunch. Eenmaal terug bij de auto vervolgen we onze tocht en zetten we koers naar Balk en vervolgens Lemmer. Hierna zetten we koers naar Luttelgeest helaas een verkeerde keus, overal zijn wegwerkzaamheden en uiteindelijk rijden we via steenwijk, giethoorn en Zwartsluis naar huis.
Al met al een leuk tochtje nu de beentjes omhoog want die zijn zoveel wandelen im 1 weekend niet meer gewend😅🤫.

Klinkt als een gezellig weekendje weg