Dagje op pad

Nederland, Annen

vandaag heeft Albert weer een opleidingsdag, gelukkig hoeft hij vanmorgen niet zo vroeg weg aangezien de opleiding om 13.00 uur begint.
na een ontbijtje schuift Toos bij ons aan die komt mij vandaag gezelschap houden. Na de koffie zet Albert koers naar Lelystad en besluiten wij om de fiets te pakken.
we vertrekken richting Zuidlaren omdat dat er gisteren wel uit zag als een gezellig plaatsje maar eerst nog even bij de oom en tante van Albert langs die in Annen wonen.
daarna dus door naar Zuidlaren waar we even gezellig winkeltjes gaan kijken en aanschuiven voor de lunch. Na het eten fietsen we weer verder richting Schipborg daarna door naar Gasteren en via Anloo terug naar Annen. Als we hier weer aangekomen zijn besluiten we onszelf nog even te trakteren op een heerlijke pizza.
Als we weer bij het huisje zijn zien we dat Albert ook al weer deze kant op komt vandaag is hij lekker op tijd en rond 20.30 weer terug.
vandaag geen foto's was te druk met andere dingen.

Klinkt gezellig. Fijn dat Albert op tijd terug is.