laatste dagje

Nederland, Rheeze

vandaag is alweer de laatste dag van de vakantie, Stan, Koen en ik gaan naar de winkel voor verse broodjes. Stan wil graag de buggy duwen want hij wil graag mama helpen. in de winkel kiezen ze zelf een broodje uit en ook 1 voor papa ( hmm chocolade croissants) op de foto's kun je zien hoe lekker Koen ze vind.
in de ochtend gaan de jongens en Albert lekker een poos in de zandbak/ speeltuin voor het chalet spelen. ik begin rustig alvast de eerste spulletjes in te pakken.
als het tijd is voor Koen om een slaapje te gaan doen gaan Stan en ik nog even op pad voor een kadootje voor Oma omdat ze op maia gepast heeft. stan zag zoveel moois en heeft wat uitgezocht, daarna lekker terug naar de camping om nog even lekker te spelen.
als Koen wakker is besluiten we om toch nog even naar het zwembad te gaan heerlijk we waren maar met z'n vieren verder helemaal niemand. aangezien het diepste punt 30 cm is laten we de bandjes achterwege. na een aantal verschillende dingen geprobeerd te hebben blijkt de grote glijbaan toch wel echt favoriet ze kunnen er geen genoeg van krijgen. Koen vindt drijven op zijn rug heerlijk en ik ben lekker met hem bezig geweest om hem te leren dan ook weer zelf overeind te komen.
in het begin hapt hij nog flink wat water binnen maar na een tijdje gaat het steeds beter en een lol dat hij heeft.
als de jongens na ruim 1,5 uur echt moe zijn gaan we lekker aankleden en een ijsje eten.
vanavond lekker optijd naar bed.

Leuk zwembad. Ik kan me goed voorstellen dat de jongens zich hier goed vermaken.