Boquete

Panama, Boquete

Even een kort stukje....we hebben het ook zo druk deze vakantie. Gelukkig begint de dag met veel zon. Het raften gaat niet door omdat het moederdag is in Panama en dus slapen we lekker uit. Bij het ontbijt horen we dat we al twee aardbevingen hebben gemist van rond de 6 op de schaal van richter. Compleet doorheen geslapen. We wandelen lekker door de koffieplantages en een pad wat diep de bossen in gaat. Rond de lunch zijn we terug. We lunchen bij een bistro en gaan lekker relaxen in boquete. Verder kopen we nog wat souvenirs. We eten bij een tapas restaurantje, gezellig en lekker. Vanwege de tijd geen fotos. De wekker gaat vroeg, morgen naar Costa Rica om te relaxen aan het strand. De vooruitzichten zijn goed! Buenos Noches!

Geniet nog van jullie laatste dagen in Costa Rica!

Harm en Toos 2014-12-09 09:54:48

Veel plezier nog !

Harm en Hilma 2014-12-09 20:55:42

met een paar coctails slapen jullie blijkbaar overal doorheen ;-) Lekker genieten daar, het leest lekker mee zo aan de andere kant van de oceaan!