Verder toeren

Italië, Roccaforte mondovi

Vanmorgen hebben we ons boeltje weer ingepakt op naar de volgende lokatie we hebben gekozen voor roccaforte voornamelijk omdat je hier een aantal nationale parken in de buurt hebt en we verwachten hier prachtig te kunnen wandelen.
Na ongeveer 3 uur rijden komen we aan op de camping we vragen of er nog plek is. Dat is er wel sterker nog we staan alleen😂.
Nadat we de tent hebben opgezet opzoek naar een tourist office. Eenmaal deze gevonden blijkt die op zaterdag maar tot 12 uur open te zijn helaas.
Ook begint het vervolgens nog hard te regen en te onweren gezellig hoor.
Als het weer wat is opgeklaard lopen we nog even naar de receptie van de camping de eigenaar heeft nog wel folders voor ons en een heleboel informatie.
Tot nu toe hebben we de camping voor ons alleen wat een rust.
Niet heel ver bij ons vandaan horen we koeienbellen en aangezien de zon weer doorbreekt opzoek naar de lila milka koe maar deze stond er niet tussen😃.
Na het avond eten ook nog even een rondje rond de camping gelopen.

Ondanks de regen mooie foto's